29 sierpnia 2012

Dziewczyńskie kłopoty na paznokciach czyli MAC, Girl Trouble.


Oto i on, pierwszy perłowy lakier, który sama świadomie wybrałam. Girl Trouble to różowo - fioletowy błysk, który wydaje się być stworzony na wieczorne wyjścia. Minęły jednak czasy, gdy lakiery do paznokci i ich odcienie były zarezerwowane dla konkretnych okazji - teraz mamy miliony możliwości, kolorów, faktur. Nie pozostaje nic innego jak korzystać i bawić się.




I jak Wam się podoba? Spodziewałam się taniego efektu perły, jaki dają lakiery z bazarków (wybacz MAC), ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczona - podoba mi się! To, czego się tak bałam nie rzuca się w oczy, a sam lakier - zależnie od kątu pod jakim patrzymy - sprawia wrażenie srebrzystej folii lub fioletowo - różowego blasku.


Lakierowa kolekcja MAC składa się z trzydziestu jeden odcieni, dostępna jest już za granicą, a w Polsce do salonów wkroczy 1 września.
Dziewczyńskie kłopoty na paznokciach czyli MAC, Girl Trouble.
Czytaj dalej...

37 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się ten kolor.
    Czy on smuży, czy tylko tak mi się wydaje ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak myślałam...jest the best ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyczna Kraina ,n ie smuzy - byc moze to wina zdjecia:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuuudowny! Wymarzony odcień dla mnie, uwielbiam metaliczne kolory, srebrzystości i fiolety, a zarazem też trochę subtelności ;) Jednak MACowskie ceny skutecznie mnie odstraszają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten chciałam ujrzeć jako pierwszy :) Bardzo ładny. Efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, to zdecydowanie wykończenie foil a nie perłowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie perła, to foil:). Świetny, ja z Maca lakierów nie kupuję bo dla mnie trochę za drogie:/

    OdpowiedzUsuń
  8. z bliska proszę, bo nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, rzeczywiście świetnie wygląda, choć ja podobnie jak Ty nie znoszę perłowych lakierów, ale ten..... ten zapragnęłam mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I mnie się podoba, mimo, że za takimi błyskotkami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy kolor i wykończenie - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mój klimat, ale bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie.. Nie lubię perłowych,ale ten jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny, opisywany jest jako perłowy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wygląda na taką typową perłę, ale kolor świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurde mnie jakoś się kojarzy taki perłowy look paznokciowy ze starzą babką ...sorki Agatka !:D i z kiczem lat 80 .. Jestem na nie .

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za perłowymi lakierami, ale ten ma piękny kolor :) Będę szukać tańszego odpowiednika, ale coś wątpię, że go znajdę.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny, ale dupy nie urywa :) wile jednak kremiaki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezentuje się rewelacyjnie :)również nie przepadam za perłą ale ten wygląda ślicznie na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to nie perła! to folia jak w pysk strzelił :]
    uwielbiam wykończenia tego typu ale lakierki MAC mnie nie ruszają

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie z lakierami do paznokci jest tak, że to czy mi się podoba zależy tylko i wyłącznie od mojego samopoczucia. Jednego dnia w życiu nie pomalowałabym paznokci ciemnym lakierem, a teraz tak mam i żaden inny kolor mnie nie przekona. Ogólnie nie przepadam za perłowymi lakierami, ale ten rzeczywiście wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem, całkiem kolorek. Ale pearły nie trawię:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak na lakier perłowy jest nawet fajny. Może gdyby był ciut cieplejszy odcień skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie jednak takie 'perełki' nie przekonują, jakoś kojarzą mi się z babcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem fanką lakierów ale ten prezentuje się nieziemsko na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...