13 sierpnia 2012

♥ Dahlia Noir, Givenchy.


Do wykreowania Dahlii, François Demachy użył pudrowych nut, wyciągów z róży, irysu i mimozy, wzbogaconych o współczesne nuty drzewne. Drzewo sandałowe i paczula nadają pudrowej teksturze drzewną głębię, mieszając się z bobem tonka. Obecność drzewa sandałowego, świętej substancji używanej w rytualnym składaniu ofiar, nadaje również kompozycji mistyczny wymiar, kojący efekt, mięsistą gęstość i otulające ciepło. Dahlia Noir to dla mnie zapach końcówki lata, jeszcze ciepłych wieczorów i sennych poranków.




♥ Dahlia Noir, Givenchy.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują, chętnie bym się psiknęła takim cudem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie kojarzę tego zapachu, ale jak czytam o pudrowych nutach to już wiem, że mogłabym się w nim zakochać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna prosta buteleczka, klasa na 100%. Bardzo ciekawi mnie zapach :) chyba bede musiała przejsc sie do perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na mnie wrażenia nie zrobił. ale gratuluję :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już się zakochałam :-) Testowałam dzisiaj w Douglasie .....

    OdpowiedzUsuń
  6. musze powachac... ogolnie wiekszosc perfum tej firmy mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda całkiem zacnie;) warto wypróbowac;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się nie podoba:/ Za dziwny dla mnie, za ostry ale nowy Guerlain ciekawy:)
    Ogólnie buteleczka super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę że "Noir" jest na topie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie niuchałam, więc się nie wypowiem. Butelczyna zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych perfum ale mam słabość do perfum tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Butelka klasyczna, elegancka, przyciąga... Nie znam zapachu, ale po Twoim opisie aż chcę go powąchać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chcę! :-)) Testowałam ostatnio obie nowości Givenchy, ale chyba właśnie ta różowa przypadła mi do gustu... :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam próbkę i podoba mi się ten zapach ale ja nie wiedziałam, że całe perfumy tak ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tym opakowaniu....i sennych porankach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...