25 lipca 2012

Zlot Blogerek we Wrocławiu - podejście drugie (nie ostatnie!)

Bloggerki z Wrocławia i okolic!


Jeśli macie ochotę spotkać się 4 sierpnia 2012 roku o godzinie 13:00 w Restauracji Casablanca we Wrocławiu - czekamy na Was! Zapewniamy dobrą zabawę, kilka niespodzianek i świetne nastroje!

W związku z faktem iż chcemy zadbać, abyście nie były głodne i spragnione postanowiłyśmy zarządzić składkę w wysokości 25 zł. Prosimy o potwierdzenie chęci przybycia poprzez wysłanie e-maila na adres: agataherbut@gmail.com lub candykiller.blogspot@gmail.com Otrzymacie od nas wiadomość zwrotną z numerem konta oraz wszelkimi informacjami.

Czekamy na Was!
Zlot Blogerek we Wrocławiu - podejście drugie (nie ostatnie!)
Czytaj dalej...

49 komentarzy:

  1. A czy niewrocławskie bloggerki, które akurat jakimś trafem znalazłyby się w okolicy również są mile widziane? :D Bo dumam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na odp od Vex i jeśli będzie miała czas to pojedziemy we dwójkę do Was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siulka ostatnio z wielkopolski były i ja z Opola, więc chyba spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jejku akurat będę wtedy we Wrocławiu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Red Lipstick, czekam na wieści więc *

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze to ja też bym chciała, ale właśnie szykuje mi się wyjazd nad morze...łojoj..
    a nie zapytałam czy takiego przedszkolaka jak ja też tam chcecie czy tylko "stare wyjadaczki" (bez urazy dziewczyny ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana, toz ja mam 17 lat dopiero!:))))

    chcemy wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo! Znowu zlocik! :D Ja bym się pisała, do kiedy można dać znać? :) Muszę ustalić jakie będę miała plany na ten weekend :).

    OdpowiedzUsuń
  9. udanej imprezki dziewczyny:) mam nadzieje ze wam sie spotkanko uda

    OdpowiedzUsuń
  10. na ostatnim zlociku przeszkodziła mi sesja, teraz sobie nie podaruję...
    ...jeszcze tylko pogadam z TŻ, aby przesunąć wyjazd o ten jeden dzień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze, będę już we Wrocławiu o 11 godzinie.. co ja sama zrobię do 13ej? po drugie nawet nie wiem gdzie to to jest? znam tylko lotnisko i dworzec :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zzielona dawja znaka jak najszybciej - do konca weekendu dasz rade?

    OdpowiedzUsuń
  13. Marti, Włodkowica jest niedaleko Placu Jana Pawła II, a to dość strategiczne miejsce we Wrocławiu ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Marti, to jest prawie w centrum, przyjedziesz zlotniska do centrum i bedziesz koczowac u mnie - ja mieszkam w centrum.

    uzylam 3 razy slowa centrum w 1 zdaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Agata, do końca weekendu na 100% dam radę :). Chodzi o ustalenie jednego terminu z moim mężczyzną :).

    OdpowiedzUsuń
  16. no to super bede czekala na wiesci!

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli uda się skombinować jakiś nocleg we Wrocku to postaram się pojawić, ale to na razie bardzo niepewne ;) dam znać jak tylko się dowiem! do kiedy najpóźniej można się zgłaszać?

    OdpowiedzUsuń
  18. do konca weekendu? do wtorku srody najpozniej ewentualnie.
    Ja dowiem sie kto u mnie bedzie spal, czy moja corka zostaje czy nie i dam znac jak ze spaniem

    OdpowiedzUsuń
  19. idziecie za pomysłem Krakowskiego spotkania :D i jedzonko się szykuje :D bardzo fajnie, czekam na fotorelacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marti, mam w kamienicy szczury nawet, to jest kuszace! nie zastanawiaj sie!

    OdpowiedzUsuń
  21. o kurenka, to tylko 3 godziny jazdy..

    OdpowiedzUsuń
  22. teraz to mnie chyba próbujesz zniechęcić? :P

    OdpowiedzUsuń
  23. strawberry tylko ze dla wroclawia to juz 2gi zlot :) bylysmy przed Krakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaadoptowalybyscie w swoje grono 14-latke ? ; ) bo rowniez chcialabym poznac wszystkie wroclawianki ktore laczy jedna pasja, ale nie na tym spotkaniu tylko kolejnym ; d

    OdpowiedzUsuń
  25. na poprzednie jakoś tak się nie wybrałam :) teraz z miłą chęcią się spotkam z blogerkami :) Jeszcze na 100% nie wiem, ale raczej przybędę (do Wro kilka km mam :D)

    OdpowiedzUsuń
  26. czemu o takiej wczesnej porze ten zlot? jakby bylo na 17-18 to postarałabym się wpaść... a tak to lipa... makijaże ślubne wzywają..

    OdpowiedzUsuń
  27. Matleena poniewaz niektore dziewczyny sa spod Wroclawia i pozniej moga nie miec dojazdu do domu,

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja oczywiscie tez chce, juz skrobie mail

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm, może mi też uda się wpaść na chwilę :-)) Z Poznania do Wrocławia to nie aż tak daleko :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. A można się wprosić z Krakowa aż? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. dlaczego ja mam takiego pecha.... :(

    to juc chyba 3 spotkanie na ktore teoretycznie spokojnie moge przybyc a w praktyce ciagle mi cos przeszkadza...

    gdyby bylo to w piatek 3 to na pewo bym sie pojawila ale w sobote rano jade do poznania.. :( prosze agatko obiecaj mi ze bedzie 3 spotkanie ;-) !!

    OdpowiedzUsuń
  32. :) Będę w końcu ! Właśnie zrobiłam Ci przelew.
    We wrocławiu będę na pewno wcześniej, więc jeśli któraś z dziewczyn jest tak jak ja z poza Wrocławia i ma ochotę wcześniej pochodzić po sklepach to zapraszam do mnie na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kurna, czemu NIE PO WOODSTOCKU!? :( będę płakać xD

    OdpowiedzUsuń
  34. Na ostatnim nie udało mi się być, ale teraz już nie odpuszczę :) mail poszedł :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie obrazicie sie jak zamieszcze na swoim blogu informacje z banerkiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. oczywiscie, ze nie - zamieszczaj kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  37. A osoby nieposiadające bloga są mile widziane? :>

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy, bardzo mi przykro, ale nie :(

    OdpowiedzUsuń
  39. tym razem będe :) do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  40. Szkoda... Dlaczego właśnie taka decyzja?

    OdpowiedzUsuń
  41. Paramore, o jakiej decyzji mowisz?Paramore chcialas przyjsc?

    OdpowiedzUsuń
  42. Nad przyjściem się zastanawiam, nie wiem jak się wyrobię z czasem. Do kiedy można się u Was zapisywać? :)
    A pytanie było a propos nieblogowych osób - w sumie fajnie by było, gdyby było nas więcej. Chociaż z drugiej strony to wyraźnie zlot blogerek...

    OdpowiedzUsuń
  43. Paramore - to pierwsze takie spotkanie w ktorym uczestnicze w organizachi - chcialam, aby bylo kameralnie i bloggersk - jesli bedzie zainteresowanie mozemy nastpene zrobic otwarte.

    OdpowiedzUsuń
  44. Szkoda, że to sobota :) Bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Proszę o odpowiedź , napisałam wiadomości na dwa e-maile :)

    http://defty-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...