4 lipca 2012

Wielki błękit - Make Up For Ever, Aqua Cream 21.


Kilka tygodni temu pokazywałam Wam Aqua Cream w kolorze soczystej żółci - dzisiaj chciałabym pochwalić się turkusem. Kolor 21 wyróżnia się intensywnością - jest przepięknie turkusowy, doskonale sprawdza się w roli letniego eyelinera. Specyfik marki Make Up For Ever jest stworzony do wszystkiego - może nam służyc jako cień, eyeliner, pomadka, róż - co tylko sobie wymarzycie. Zdaję sobie sprawę, że odcień ten w przypadku ust czy policzków jest dedykowany raczej przy sesjach, ale w okolicach oczu - u mnie wydaje się być niezastąpiony. Tak naprawdę sama nie wiem, który bardziej mi się podoba: żółty czy turkusowy? Widziałam także brudny różowy...

Opakowanie na zdjęciu jest próbką - pełnowymiarowy kosmetyk możecie zobaczyć we wcześniejszym poście dotyczącym Aqua Cream w kolorze 24. Na zdjęciu poniżej nie mam pomalowanych rzęs dlatego też widać na nich odrobinę produktu.


Tutaj możecie zobaczyć jak Aqua Cream wygląda po ok. dziewięciu godzinach od aplikacji - zakończenie kresek sama starłam.


Kosmetyki MUFE możecie kupić w Sephorze lub jeśli jesteście wizażystakmi/makijażystkami bezpośrednio u polskiego dystrybutora.
Wielki błękit - Make Up For Ever, Aqua Cream 21.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. No ,ale jaka piekna kresia .Kłamczucha ! pisała ,ze nie umie wyciagac ;P
    kolor iście wakacyjny ,a twarłość ... jak MUFE ! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie żółciak lepszy, szczególnie do Twoich oczu, bosko wyglądaliście razem!

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie sie podoba ten kolor. odwaznie i subtelnie zarazem

    zapraszamy:http://sophisticatedlady-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ewidentnie wakacyjny, a kreski bardzo ładnie się trzymały. Warto zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żółty bardziej mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście the big blue i śliczne piegi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W żółtym Ci ładniej, ale ten też fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie Ci w takiej turkusowej kresce <:

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubóstwiam takie kolory! świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że MUF weszło do Polski, nie wiedziałam że są próbki. Turkusy uwielbiam więc choćby nie wiem co podobałoby mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie Ci z tą kreską, niesamowity odcień!
    Piękność!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...