11 lipca 2012

Urlopowa kosmetyczka.

Mój urlop trwał trzy dni - wliczając w to szesnastogodzinną podróż pociągiem. Nie jest to jednak ważne ponieważ wypoczęłam, zrelaksowałam się, mój mózg zaczął pracować na innym poziomie, a i bawiłam się świetnie. Co zapakowałam w wakacyjną kosmetyczkę bez dna?

Pielęgnacja i makijaż:
- Ikarov, Olejek do masażu
- vichy, woda termalna
- Topicrem, Balsam do ciała ze złotymi drobinkami
- Pat & Rub, woda micelarna
- MAC, Mineraline - krem pod oczy
- Dr Irena Eris, Hawaii spa - krem do twarzy
- Tso Moriri, Kremowy mus pod prysznic
- Stara Mydlarnia, Masło kakaowe do ciała
- Benefit, Hello Flawless - podkład


- Estee Lauder, Capri - ulubione perfumy
- Clinique, filtr 40
- Benefit, Dandelion - błyszczyk
- Pat & Rub, Kokos i Trawa Cytrynowa, krem do rąk
- MAC: róż Stunner oraz Mineralize Skinfinish w odcieniu Soft and Gentle
- Benefit, kredka do brwi
- Make Up For Ever, duet do konturowania twarzy (o nim niebawem!)


Jak dużo kosmetyków mieści się w Wasze wakacyjno - urlopowe kosmetyczki? Czy są jakieś produkty bez których nie możecie się obejść?
Urlopowa kosmetyczka.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. W moim przypadku uswiadomilas mi ze koniecznie musze zakupic wode termalna.
    A co zabralabym ze soba? Dobry balsam, ktory zastapil by mi i krem do rak i do stop. Koniecznie szampon, maske do wlosow.
    Poza tym tusz, blyszczyk, filtr do twarzy.
    Pakowanie sie to jakas masakra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wodę termalną i jest niezastąpiona w upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze biorę eyeliner essence i puder matujący. A wodę tez muszę kupić, bo jak pisze koleżanka wyżej jest "niezastąpiona w upalne dni"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej w sobotę się pakować będę i będzie dylemat co zabrać:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boszzzeee... pakowanie własnie przede mną ... :/ Wszystko potrzebne ,ale będę dzielna i nie dam się zwariować .Na miejscu zawsze kończy sie tak samo .Czyli cały dzień z kremem do opalania ,a wieczorem tylko lakki krem tonujący , maskara i jakas pomadka ..

    OdpowiedzUsuń
  6. moja kosmetyczka pewnie wyglądałaby bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyzwoita ilość. Ja za kilka dni ruszam na urlop i też zamieszczę u siebie post z tym co zabieram.

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja bardzo bym chciała, żeby moja wyglądała podobnie ;)
    dużo fajnych rzeczy masz u siebie i podsuwasz pomysły do wypróbowania, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczymy...dam znać jak już nadejdzie czas pakowania...czyli w sierpniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś w Twoim stylu i jeszcze balsam do ust, a nawet kilka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja kosmetyczka jest tak napchana, że nie wiem jak ją zmieszczę do walizki :D Ale u mnie głównie pielęgnacja, na wakacjach ograniczam makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. yezzzooo, przede mną pakowanie na trzy tygodnie i jak o tym tylko pomyślę to aż mam dreszcze ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja zabieram na wakacje zdecydowanie za dużo, kosmetyki upycham gdzie się da, bo jedna kosmetyczka to mało :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jeszcze zawsze zabieram moją dużą suszarkę i prostownicę i szampon koniecznie i produkty do demakijażu u kosmetyki do makijażu, więc nie mam kosmetyczki ale sporą torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. shinybox. pl/ ?ref=468c2eb (wystarczy usunąć spacje między wyrazami).
    Darmowe kosmetyki do testowania już w tym miesiącu. Polecam gorąco. Za nic nie płacisz :)
    Na dole klik zarejestruj się.
    Pierwsze zdjęcia shinyboxów w tym miesiącu już są.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...