23 lipca 2012

Pora na makijaż - w roli głównej: Aqua Cream (01), MUFE.


Po turkusowym i żółtym Aqua Creamie marki Make Up For Ever przyszła pora na przetestowanie czarnego (01) - posiadam próbkę, która wygląda tak jak niebieski - w blistrze, niczym tabletka.


Na zdjęciach możecie zobaczyć, że Aqua Cream posiada delikatne drobinki, które pięknie rozświetlają spojrzenie. W kwestii trwałości powtórzę to, co pisałam już kilkakrotnie - nie do zdarcia, wytrzymał prawie całą noc na moich powiekach bez konieczności poprawek. Aplikowałam pędzelkiem Sigmy i nie stworzył najmniejszych problemów, wcześniej robiłam to Eco Tools i również byłam zadowolona.


Poza Aqua Creamem w kolorze 1 na oczach mam także kremowy cień Bobbi Brown Smokey Topaz oraz mascarę Benefitu They're real. Mam także podkład :)!

Pełnowymiarowe opakowanie kosmetyku kosztuje 105 zł - cena biorąc pod uwagę wydajność oraz jakość myślę, że jest do przyjęcia, do kupienia wyłącznie w Sephorze.

Jak Wam się podoba?
Pora na makijaż - w roli głównej: Aqua Cream (01), MUFE.
Czytaj dalej...

29 komentarzy:

  1. Cena nie dla mnie, ale efekt bardzo ładny :) I pięknie wyglądasz z tak podkreślonymi oczami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w takim makijażu :) Maluj się tak częściej- pasuje Ci mocniej podkreślone oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ciekawą urodę :))

    Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga (kosmetycznie przy kubku gorącej czekolady ) Obserwuję cię już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jezu, jakie Ty masz ładne oczy! Oddawaj chociaż jedno!

    OdpowiedzUsuń
  5. BABCIU A DLACZEGO MASZ TAKIE WIELKIE OCZY?!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz pięknie w takim makijażu. Co robisz, że masz taką idealną cerę ??? zazdroszczę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wygladasz w takim ciemnym oczku ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie!!! Bardzo mi się podoba, wygladasz bardzo zalotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Świetny makijaż :) Dobrze Ci w takim mocno podkreślonym oku!

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż super - czaję się na fioletową Aque we wrześniu jak tylko znowu roszą VIPki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz! Normalnie nie mogę się napatrzeć ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Przymierzam sie do zakupu ten maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten cień BB, ma taki nienachalny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie wygląda, te mieniące się drobinki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie podoba mi sie :) Ale to rzecz gustu :) A i rozwalilo mnie "mam na sobei podklad" widze ze to specjalnei po ostnich komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie czarne drobinkowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny makijaż, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ładnie dziś wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz Kochana, ale jaka Ty w ogóle jesteś słodka jeju taki nosek hihi :)) lubię Cię odwiedzać! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cena troszkę przeraża ale efekt bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny efekt, troszkę mi się kojarzy z PP MAC For Effect :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Aqua Creamy :) Marzą mi się prawie wszystkie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  23. oh jak mi się podobają Twoje oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Agato, jaki Ty masz słodki noseczek! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ooooo :) widzę mocniejszy niż zwykle makeup, świetnie wyglądasz ;)!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyglądasz :) Czy próbki Aqua Creamów można dostać w Sephorze? Chętnie bym taką próbkę wydębiła, bo cena nie zachęca do eksperymentów na pełnowymiarowym opakowaniu...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...