11 lipca 2012

Mój zawód czyli Wibo, Trends Nude w odcieniu brudnego różu (350).

Poszukiwałam lakieru w odcieniu jasnego, brudnego różu - także Was kilka dni temu prosiłam o pomoc (dziękuję!), a przy okazji rosmannowych zakupów wypatrzyłam kolor, który mógłby spełnić moje oczekiwania - mógłby, ale tego nie zrobił.


Mimo, że kolor wydaje się całkiem w porządku i chętnie gościłabym go na moich paznokciach od czasu do czasu to jednak dzięki absurdalnej trwałości doprowadził mnie do granicy tolerancji. Znalazłam podkład, który sprawia, że praktycznie wszystkie emalie na moich paznokciach trwają po kilka dni - bez wyjątku (Eveline, 8 w 1). Zdarzył się jednak cud i mimo wysmarowania płytki specyfikiem Eveline, lakier Wibo wytrzymał ... kilka godzin! Jest to naprawdę jeden z niewielu tego typu produktów, który odznaczył się w moim przypadku tak minimalną trwałością - nie miałam nawet ochoty zrobić zdjęć odprysków, zmyłam go szybko i rzuciłam w kąt. Wielka szkoda, ponieważ na paznokciach wygląda całkiem przyjemnie prawda?



Jakie są Wasze doświadczenia z lakierami do paznokci Trends Nude marki Wibo? Miałam kilka od Wibo i żaden nie był tak nietrwały jak niedawno kupiony brudny róż.
Mój zawód czyli Wibo, Trends Nude w odcieniu brudnego różu (350).
Czytaj dalej...

37 komentarzy:

  1. Zauwazylam ,ze faktycznie na Eveline lakier jakby dłużej w dobrej kondycji .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kilka lakierów z Wibo i u mnie trwałość jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. az wstyd sie przyznac ale nie znam tych lakierow:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jeden z tej serii i jest trwały (też używam bazy Eveline) ale mój jest transparentny wiec moze dlatego jest trwalszy?

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie Wibo trzyma się mniej więcej do końca dnia. Do tego po kilku użyciach gęstnieje i nadaje się do kosza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor faktycznie super...miałam jeden z tej serii i był ok. jednak kolor nie do końca mi się podobał, ale był w miarę trwały. Może daj mu jeszcze jedną szanse

    OdpowiedzUsuń
  7. ahhh Agatka, zostaje szukać dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ma taką trwałość, bo kolorek na prawdę świetny :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dokładnie ten sam lakier i nie narzekam na jego trwałość :) Świetnie wygląda na paznokciach u stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja akurat uwielbiam te lakiery i nic mi nie odpryskuje :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam tych lakierów ok. 20 (albo nawet więcej:P) i żaden nie odpryskuje.:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego z nich.
    Może to wina właśnie odżywki Eveline, że zszedł tak szybko?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten lakier i nic takiego, jak Tobie, mi się nie dzieje. Lakier wytrzymuje ok 3 dni bez jakichkolwiek odprysków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja w ogóle źle wspominam lakiery wibo... kiedyś kupiłam kilka i koszmarnie się trzymały na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie on nieźle się trzyma. Po 3-4 dniach ścierają się końcówki i to chyba przy tym samym numerku. Nie jestem pewna bo mój się starł.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam czerwony lakier od wibo i niestety już po dwóch godzinach są starte końcówki:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor śliczny ale mi z tej serii też się słabo trzymają

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam lakier z tej serii, nr 396 i bardzo go sobie chwalę. Nie zaobserwowałam kiepskiej trwałości ani innych wad. Może akurat trafił Ci się felerny egzemplarz?

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja bratowa też kupiła piękny pomarańcz z tej serii i miała ten sam problem. Jak widać nie wszystkie lakiery Wibo są trwałe (choć niektóre serie uwielbiam!)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam go i wytrzymuje nawet do 5 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam lakier z tej kolekcji i bez podkładu z top coatem trzyma się kilka dni. Może spróbuj bez podkładu?

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tej kolekcji nic nie miałam, ale na resztę narzekać nie mogłam. Może akurat ta seria jest jakaś wadliwa?

    OdpowiedzUsuń
  23. wielka szkoda, bo kolor iście uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  24. jeśli chodzi o brudny róż- spróbuj Catrice Ulitmate Nudes 090 Karl Says Tres Chic :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda, bo kolor bardzo ładny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie też sprawdzają się ok. :) Może trafiłaś na jakiś felerny kolor, czasami tak jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja z tą serią lakierów nigdy nie miałam problemów. Trwałość na moich paznokciach była standardowa 4-5 dni.

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie odżywka eveline jest anty bazą, bo lakier wytrzymuje tylko jeden dzień :(

    OdpowiedzUsuń
  29. mam go i nosi sie bez problemu :(

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja je lubię i nic się z nimi nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam dokładnie ten sam odcień jak i typowego nudziaka z tej serii. Z obu jestem niezmiernie zadowolona- trzymają się bez niczego (!) kilka dni i dodam, że nie odpryskują a jedynie ścierają się same końcówki. Jedyna ich wada to to, że szybko gęstnieją (po kilku miesiącach), ale przy tej cenie można im to wybaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja mam te lakiery i nic mi nie odpryskuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie wyglada na twojej dłoni

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ten lakier, dokładnie ten odcień - jest piękny. U mnie trzyma się w stanie idealnym jakieś 2 dni.

    OdpowiedzUsuń
  35. podobny brudny róż który bardzo lubię ma revlon - numer 281 classy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...