31 lipca 2012

Miss Sporty, 344 - pastelowy wrzos.


Jeden z najładniejszych odcieni jakie ostatnio widziałam - pastelowy wrzos. Rzadko sięgam po lakiery marki Miss Sporty, co od kilku dni uważam za błąd. Piękne odcienie, szeroki pędzelek nie sprawiający żadnych problemów przy aplikacji, bardzo szybkie wysychanie, cena (ok. 5 zł) i co najważniejsze - intensywność! Na paznokciach mam jedną warstwę lakieru! Nie będę się rozpisywać - bardzo mi się podoba i chcę więcej! Nabrałam ochoty na zgaszone fiolety i róże może więc znajdę gdzieś wrzos, ale bardziej przygaszony? Może znacie takie odcienie?




Seria Clubbing Colours marki Miss Sporty kosztuje około 5 zł/ szt. Ja swój kupiłam w Rossmanie.
Miss Sporty, 344 - pastelowy wrzos.
Czytaj dalej...

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam te lakiery . Tego odcniea nie mam, ale na pewno się zaopatrzę :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnym zgaszonym kolorkiem jest Essie Lady Like. Chyba sprawię go sobie na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście jest śliczny:) chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie kolor godny uwagi:) pastele to ostatnio moja miłość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście cudny. Ja mam podobny, bardziej wchodzi w odcień lawendy -my secret, lavender ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię wrzosy! a to udana wariacja na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o proszę, taki OPI Parlez vous OPI? :-)

    Ja jakoś nie przepadam za MS, nie schną mi w ogóle ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Magdawe, dziekuje - bardzo mi sie podoba essie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko, że ten z Essie wpada bardziej w róż niż wrzos. Jest bardzo ładny, ale jednak to trochę inna tonacja kolorystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam chyba 13 lakierow z tej serii (w tym ten ze zdjęcia - super jest :) ), lubie je, bo sa tanie, dobrze kryja i sa stosunkowo latwo dostepne. niestety ich trwalosc jest straszna - po 1 dniu mam juz poscierane koncowki... :(
    podobne odcienie widzialam w My Secret, Wibo i Essence. Essie i Color Club tez maja cos takiego - nie pamietam niestety numerków/nazw.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! Mam słabość do wszystkich przykurzonych odcieni, nie tylko na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. raz miałam ich lakier, ale jak widać chyba mnie nie zachwycił :P może coś w nich zmienili :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś nie lubię lakierów miss sporty, ale ten kolorek wygląda prześlicznie :) chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealny dla mnie, w końcu ja wrzos-ek ;)
    p.s. zostałaś otagowana!! http://sauria80world.blogspot.com/2012/07/tag-ulubione-kanay-youtube.html

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolor, chyba się skuszę przy okazji, o ile będzie dostępny w zamojskim rossmannie ;)
    jak narazie ich kobalt ( odcien 320) podbił moje serce :D tylko strasznie nietrwały, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny kolor, już nie pamiętam kiedy ostatni raz użyłam lakieru z Miss Sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor cudowny, ale ostatnio zawiodlam sie na tej firmie :< nie wytrzymuja na moich paznokciach nawet jednego dnia:/

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczny odcien, mam ochote po niego siegnac przy kolejnej wizycie w R :)

    OdpowiedzUsuń
  20. faktycznie ładny! i do tego jednowarstwowiec! brzmi idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. taki jakiś mdły jak dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w swojej kolekcji mam kilka lakierów miis sporty z których jestem bardzo zadowolona serii clubbing jeszcze nei widzialam ale kolor który pokazałaś jest bardzo ładny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziś mam taki wrzos na paznokciach tylko marki Rimmel..ale naprawdę jest identyczny:) śliczny kolor
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo, takiego koloru to ja jeszcze w swojej kolekcji nie mam ;) Ale kiedyś się w niego zaopatrzę !

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny ten lawendowy odcień, jak poranna mgła, a te jedna warstwa lakieru kusi...

    OdpowiedzUsuń
  26. odcień jest świetny, na pazurkach wygląda genialnie, jednak chyba nie zwróciłam na niego uwagi na półce w sklepie, a szkoda, bo łaziłam ostatnio po Rossmanie :(

    OdpowiedzUsuń
  27. kolor jak najbardziej na tak ;) Chyba sobie taki kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. OOO, mam taki sam, kupiłam jeszcze niebieski, zgadzam się z Tobą w 100:, to jeden z najlepszych lakierów jakie mam, pędzelek jest świetny, intensywność koloru też!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...