26 lipca 2012

Makijżowe Inspiracje - Jesień/Zima 2012

Już są! Makijaże z pokazów jesień/zima 2012. Wybrałam kilka - według mnie bardzo inspirujących. Mam nadzieję, że Was także zainteresują. Każdy z projektantów położył nacisk przede wszystkim na oczy - są mocno podkreślone, stanowią centrum makijażu. Usta wydają się być zupełnie nagie lub minimalnie podkreślone jasnym rózem, beżem. Zwróćcie uwage na brwi - nigdzie nie widać cienkim, malutkich paseczków - w dalszym ciągu kólują mocne, naturalne, lekko wyregulowane.

Jason Wu, F. Morello:


Aquascutum, Carolina Herrera:


Donna Karan, A. Krapol:


G. Valli:


Mi najbardziej do gustu przyadła czarna, asymetryczna kreska Aquascutum oraz gwiezdny pył u Valliego. Spodobała się Wam któraś stylizacja?
Makijżowe Inspiracje - Jesień/Zima 2012
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. ja nawet nie zdążyłam jeszcze tego wszystkiego przejrzeć ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. moje brwi są dalej w modzie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jolkag78, wyglada na to, ze moje takze:D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory zdecydowanei moje jesli chdozi o te makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta pani z burzą natapirowanych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. marzą mi się takie gęste brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aquascatum idzie u mnie jutro na tapetę, podoba mi się też Jason Wu - jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre bardzo mi przypadły do gustu:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. otagowałam Cię - http://smokyeveningeyes.blogspot.com/2012/07/tag-ulubione-kanay-youtube.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez w zasadzie wole mocne podkreslenie oczu...a usta tylko tylko:)zdjecia sa calkiem fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczególnie wpadł mi w oko makijaż Aquascutum, Carolina Herrera. Nazwałabym ten makijaż "kocimi oczami" które są rewelacyjne! Zawsze w moim codziennym makijażu staram się podkreślać oczy, ale ten makijaż to mistrzostwo!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne, bardzo mi się podobają mocne zaznaczone oczy ;) Dobrze, ze cienkie brwi odeszły w niepamięć tak jest o wiele lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta fuksja przy niebieskich oczach świetnie wygląda.

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu bransoletek - może coś się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta pierwsza modelka ma wielkie, piekne oczy...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...