22 lipca 2012

Lektura na niedzielę - 41: Nikon ♥

Wczoraj miało miejsce bardzo ważne wydarzenie - mój Canon, którym do tej pory robiłam zdjęcia - tysiące, setki ważnych chwil, które dla nas stworzył od dzisiaj będą domeną Nikona D7000. Pożegnalne, ostatnie zdjęcie, które należy do Canona - oto nasza nowa żyleta!


Pierwsze wieczorne wyjście z Nikonem czyli Wrocław sobotnią nocą!










Czeka mnie teraz dużo nauki przy nowym sprzęcie - do tej pory, od lat robiliśmy zdjęcia tylko i wyłącznie Canonami. To prawie jak rewolucja! Zdjęcia, które widzicie w większości robił Tomek.
Lektura na niedzielę - 41: Nikon ♥
Czytaj dalej...

30 komentarzy:

  1. Jaaaaa, ale czołg :D. Piękne te zdjęcia. Mój stary Olympus w nocy śpi, nie chce cykać ładnych fot :D

    OdpowiedzUsuń
  2. niezły sprzęt :) udanego związku z nową zabawką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. haha! I dobrze! Nikony górą! :)


    Właściwie to nie wiem dlaczego między Kanoniarzami i Nikonowcami jest jakaś 'wojna' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jako Nikomaniaczka, gratuluję! sprzęt wygląda...oj konkretnie! miłe dla oka foty!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cacko ;) ja też już pomału zaczynam myśleć o nowym sprzęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie aparaty działają podobnie, podobne funkcje i tak dalej, kwestia przyzwyczajenia do nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. konkretny sprzet. Ja mam Canona, ale w zeszlym roku na okragle urodziny tacie zakupilam Nikona i coz, do dzisiaj nie jestem pewna ktory jest lepszy

    OdpowiedzUsuń
  8. masz mega przystojnego faceta ! ;D
    a zdjęcia są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych zdjęć..a Wrocław jest najpiękniejszy bez znaczenia czy nocą czy w dzień. Moje miasto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nikony czy to cyfrówki czy lustrzanki są najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry sprzęt, gratulację:) Agatko czekamy na nowe foty!!

    OdpowiedzUsuń
  12. nono, ładne zdjęcia robicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby to była miłość wzajemna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko a skąd ta zmiana frontu?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja od prawie roku jeszcze swojego Nikona nie ogarnęłam do końca :) ale go wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nooo staraaa na początku to pogratuluje Ci faceta - handsomeeeee :D aaa teraz aparatu :D cykaj nam tuu foty!

    OdpowiedzUsuń
  17. W zeszłym tygodniu też kupiłam Nikona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja lubię takie szwędanie się po nocy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dołączyłas do rodziny Nikonowcow ?:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj po drugiej stronie mocy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. witaj w świecie Nikonów :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny sprzęt, sama mam zamiar kupić sobie taki porządny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. o kurde. też chcę taki *___*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nieźle się będziesz bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  25. SUper. Ja mam Canon 1100D i wlasnie kupilam obiektyw makro ale jakos mi z nim nie idzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś we wro? Jak miło :) zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale sprzecior !! Tez chce taki :)) milej lekturki :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...