14 lipca 2012

Jak wyglądam na codzień?

Staram się używać minimalnej ilości kosmetyków kolorowych - zdarzają sie dni, gdy nie maluję się wcale. Zdjęcie, które możecie zobaczyć pod tekstem według Tomka nie powinno się tutaj znaleźć bo wyglądam na nim na znudzoną i w złym humorze - protestuję, tak wyszłam! Widać jednak na nim odrobinę podkładu, rozświetlacza i bronzera bezshimmerowego, delikatny cień do powiek i tusz do rzęs. Na ustach mam prawie bezbarwny błyszczyk - to wszystko.


Może powinnam stworzyć TAG w którym będziemy mogły pokazać nasze codzienne, zwyczajne makijaże?:)
Jak wyglądam na codzień?
Czytaj dalej...

41 komentarzy:

  1. Moim zdaniem wyszłaś ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobasz mi się w takim "codziennym" wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalne piękno kobiety podkreślone małą liczbą kosmetyków to jest to :)) Właśnie tak odbieram to zdjęcie. TAG to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie :) u mnie na co dzień jeszcze mniej kosmetyków na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    W moim wypadku mój codzienny makijaż to i tak bardzo mocno podkreślone oczy.
    Mój podstawowy kosmetyk to czarna kredka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powiedz Tomkowi, że się nie zna, bo to bardzo dobre zdjęcie jest !

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdjęciu wyszłaś bardzo lirycznie, delikatnie. Nie powiedziałabym, że masz a sobie makijaż - co jest komplementem.

    TAG jest świetnym pomysłem. Masz już pierwszą do zaTAGowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz, a TAG to świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się ze Strawberry, dla mnie też jesteś taka zamyślona-rozmarzona:) fajny pomysł na TAG:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie i dziewczyna na nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja myślałam że jesteś bez makijażu tu ; O

    OdpowiedzUsuń
  12. krzyklu, dziękuję:)


    Anonimie, delikatny mam:) Widać moje piegi - nigdy ich nie przykrywam warstwą podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatnie i świeżo ;D też mam troszku piegów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piegi! Uwielbiam.
    I jestem za TAGiem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pomysł na tag świetny :P

    OdpowiedzUsuń
  16. głupia sprawa. bardzo mi się podobasz :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też, ja też. Nie maluję się, a czasem coś pacnę, jak już to nude. I mi tak dobrze. Bo wyglądam ładnie, byleby zakryć defekty. I szczerze popieram taką "filozofię" :) Od kiedy jej hołduję, moja kolorówkowa kosmetyczka zmniejszyła się i zmieniła nie do poznania.

    OdpowiedzUsuń
  18. hm, zwyczajnie, ja bym troche te brwi ulozyla- sa jakos zle ulozone i zle wyrwane?? i kocia kreska nad okiem duuuuuzo by zmienila :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy - zwyczajnie bo na codzien. Jesli chodzi o brwi - kwestia gustu, wyrwane zle nie sa.
    Nie zrozumialam ostatniego zdania - mam sobie zrobic kreske kocia?

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie i naturalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dzienniaczek, lady i delikatny. Ja natmomiast na codzien stawiam na kolor.

    OdpowiedzUsuń
  22. dzieki dziewczyny, wlasciwie w poscie nie chodzilo o ocene makijazu, a raczej o to, aby Wam pokazac jak wygladam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wyglądasz, choć jeszcze ładniej byłoby ci w dłuższej grzywce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcie ,a dla mnie jesteś zamyślona - nie zła na nim ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo naturalnie wyglądasz, podoba mi się! A pomysł na tag bardzo ciekawy, puszczaj, chętnie podpatrzę inne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. aj aj jak bym tak bez makijażu wyglądala to też bym tylko saute chodziła <3

    ja w sumie wychodzę w tych makijażach, które od czasu do czasu wrzucam na bloga do ludzi. do pracy :) także już je niejako pokazuję. Prócz mojego męża rzadko kto mnie widzi bez mejkapu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lekko i swiezo - tak kobieta chce czuc sie na codzien, nie przytloczona ciezkim makijazem:) Codziennosc sklania nas do cieszenia sie mocniejszymi makijazami adekwatnymi do okazji i imprez:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne foto. Jesteś przesliczna.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję dziewczyny, jestem zarumieniiona po brwi!:****

    OdpowiedzUsuń
  30. smutne zdjęcie...jakbyś myślami byyła gdzieś indziej...coś w tym jest romantycznego :) delikatny makeup ekstra

    OdpowiedzUsuń
  31. aj tam znudzona, mi się podoba i takie minimum Ci wystarcza:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ Ty śliczna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  33. już jak zobaczyłam tą fotę na FB pomyślałam, że wyszłaś na nim naprawdę pięknie

    OdpowiedzUsuń
  34. urocze piegi, zawsze mi się podobały :) niezły pomysł z tym tagiem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. aaaa wiesz ze ostatnio nawet myslalam nad postem kosmetycznym takim codziennym. Jestem za takim TAGiem!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przede wszystkim masz piękną cerę, a to chyba najważniejsze w takim no-make-up make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  37. rowniez preferuje delikatny makijaz, im mniej tym lepiej!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...