21 lipca 2012

Inspiracja na dziś - Elie Saab, AW 2012.


Zdjęcie, które widzicie wyżej pochodzi z pokazu projektanta - Elie Saab na jesień/zimę 2012. Spodobało mi się tak bardzo, że postanowiłam Wam je pokazać - pozornie nie ma w nim nic nadzywczajnego: matowa cera, delikatny róż na policzkach, kreska nad powieką i przy lini wodnej jednak całość zrobiła na mnie spore wrażenie. Może to przez grzywkę? Jakiś czas temu miałam podobną - ściął ją Tomek więc chyba wyprzedza trendy;). Jak tylko zdobędę cień w podobnym odcieniu - spróbuję wykonać taki makijaż - myślę, że może funkcjonować jako codzienny make up. Jak Wam się podoba?
Inspiracja na dziś - Elie Saab, AW 2012.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, niby prosto ale w pewien sposób nietypowo :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycający! Delikatny, ale oryginalny, bardzo ciekawa propozycja i śliczny odcień cienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo często noszę w ten sposób podkreślone oko, do tej pory wybierałam jednak kolory bardziej zachowawcze- beżowe, może teraz spróbuję z mocniejszym cieniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :) choć jak na początku nie mogłam się przekonać do rysowania kresek na lini wodnej to teraz tak jest z kreską nad powieką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się podoba! Bardzo minimalistycznie, wręcz mam wrażenie, że tak... chłodno (?) i z "zadziorą". Bardzo, bardzo w moim guście. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ES przede wszystkim za jej projekty sukienek ktore uwazam za genialne. A makijaż bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny, myślę, że taki makijaż będzie Ci pasował :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie świeże makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  9. masz może jakieś rady dla dziewczyny, która chce spróbować prowadzić bloga kosmetyczno-modowego, ale nie wie od czego za bardzo zacząć? :) w jaki sposób Ty zaczynałaś? :) z góry dziękuję za odpowiedź. i gratuluję tak świetnego bloga, jest jednym z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  10. ania - przede wszystki musisz włożyć dużo serca w to, co robisz - to chyba jedyna i sprawdzona rada. Swoim entuzjazmem będziesz w stanie zarazić inne dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...