24 lipca 2012

Hean, Wedding Garden 648 - zieleń i turkus.


Ostatni lakier marki Hean z kolekcji Wedding Garden, którym chciałabym się Wam pochwalić - przepiękny turkusowo - zielony odcień, doskonale kryjący już przy pierwszej warstwie! Tworzy błyszczącą taflę, nie smuży - jest idealny.



Jak Wam się podoba? Lubicie takie odcienie? Ja do niedawna nie miałam ani jednego niebieskiego lub zielonego lakieru do paznokci, ale gdy tylko trafiła do mnie pierwsza sztuka - zachciałam więcej, efektem jest kilkanaście sztuk...
Hean, Wedding Garden 648 - zieleń i turkus.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. śliczny :) uwielbiam jednowarstwowce i takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow, kolor jest rzeczywiście przepiękny! Musze przyznac, ze nie widzialam nigdzie lakierow tej firmy, ale straaasznie mnie kusi,zbey sie porzadniej "rozejrzec" :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przyjemny, cała ta seria Hean wg mnie udana!

    OdpowiedzUsuń
  4. na Twoich paznokciach wyglada dobrze, ale ja nie moge sie przekonac do takich odcieni na moich dłoniach. Przy moim kolorze skóry dłonie wyglądają tak jakoś "trupio"

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, ciekawe jak długo się będziecie trzymał na paznokciach (ostanio z lenistwa kocham tylko te lakiery, które się długo trzymają). Daj znać:)
    Brunetka

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny, letni kolorek :) a jak pędzelek?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolor jest faktycznie ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny :P chyba sobie zafunduję kolejny lakier z Hean ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny :) szkoda że trudno dostępny

    OdpowiedzUsuń
  10. Na paznokciach wygląda dużo, dużo lepiej niż w buteleczce.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor , choć zazwyczaj maluje pazurki na jasniejsze odcienie

    -zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie odcienie niebieskiego :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...