10 lipca 2012

Glossy Box - czerwiec vs lipiec.

Obok mnie stoją dwa pudełka Glossy Box - czerwcowe oraz lipcowe (to drugie jest jeszcze świezutkie, wczoraj dostarczone!). Zrobiłam dla Was krótkie porównanie zawartości, jestem bardzo ciekawa Waszego zdania - czy lipcowy Glossy spełnił Wasze oczekiwania? Przedłużacie subskrypcję czy żegnacie się?



Co znalazło się w czerwcowym Glossy?( po prawej):
- BM Beauty - róż mineralny w kolorze cegły (miniatura,pełny produkt 40 zł/4 gr)
- Clarena - krem mikrokolagenowy z multipeptydami (miniatura, pełny produkt 82 zł/50 ml)
- Toni & Guy - sól morska w sprayu ( pełny produkt o pojemności 200 ml kosztuje 40 zł, my otrzymałyśmy wersję 75 ml - obecnie kosztuje w promocji 9,99 zł w Rossmanie)
- Tso Moriri - organiczne mydło, pełnowymiarowy produkt (16 zł/100 gr)
- Yves Rocher - pogrubiający tusz (miniatura, pełny produkt 49 zł/9 ml)
- Loewe, Aire Sensual - próbka wody toaletowej.

Lipcowe pudełko zawiera (po lewej):
- Lierac - Zmysłowy żel pod prysznic (miniatura, pełny produkt 44 zł/150 ml)
- Me Me Me - Lakier do paznokci (miniatura, pełny produkt 24,50/12 ml)
- Nouveau Lashes - maskara do rzęs, pełnowymiarowy produkt (80 zł/8 gr)
- Siquens - Krem pod oczy, pełnowymiarowy produkt (44 zł/15 ml)
- Uber - Maska nawilżająca do włosów (miniatura, pełny produkt 75 zł/100 ml).




Jak oceniacie zawartość czerwcowego i lipcowego pudełka? Myślę, że większość z Was podzieli moje zdanie iż w tym miesiącu box jest bardzo atrakcyjny - nie miałam możliwości wcześniej poznać marki Me Me Me, Nouveau Lashes, Uber oraz Lierac - otrzymałam zatem aż cztery nowości! Poprzednie pudełko było dla mnie ciekawe przede wszystkim dzięki soli morskiej Toni & Guy oraz z powodu wyśmianego przez wiele bloggerek mydła (ja uwielbiam mydła Tso Moriri więc z przyjemnością je zużyję). Biorąc pod uwagę wartość kosmetyków - lipcowa w porównaniu do czerwcowej jest sporo wyższa i co mnie bardzo uszczęśliwiło - w końcu pojawił się lakier do paznokci - część dziewczyn otrzymała zamiast Me Me Me produkt Allessandro (jest w podobnej cenie). Osobiście - jestem bardzo zadowolona i z wielką przyjemnością wypróbuję kosmetyki, które zawiera aktualny box.
Glossy Box - czerwiec vs lipiec.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. ja zdecydowanie jestem za lipcowym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lipcowe dużo lepsze niż czerwcowe - a sól Toni&Guy to nie miniatura, a produkt pełnowymiarowy - on jest dostępny w 2 wersjach 200 ml i właśnie 75 ml ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nikki, już naprawiam gafę:) dzięki!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie lipcowy! Ja z subskrypcji jednak nie rezygnuje:) mam nadzieje, ze Glossy utrzyma poziom!

    OdpowiedzUsuń
  5. lipcowy zdecydowanie lepszy, chociaż też nie wszystkie produkty by mnie zadowoliły ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam zawiedziona czerwcowym pudełkiem i nadal podtrzymuję. Nic, poza tuszem YR, które mile zaskoczył, nie przypadło mi do gustu. Lipcowa zawartość nie jest mi znana, użyjemy zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zrezygnowałam po 4, czyli czerwcowym pudełku. Nie żałuję, że zrezygnowałam.
    Z poprzednich pudełek podobało mi się tylko pierwsze i trzecie.. na blisko 200zł wydanych, to zbyt mało jak dla mnie. Oczywiście rozumiem, że to nie tylko pudełko, ale i obsługa, przesyłka i takie tam..
    Może i z tego pudełka byłabym zadowolona, ale pewnie znów zastanawiałabym się czy jakiejś lipy nie odstawią w następnym - bo praktycznie tylko co drugie mogło się podobać.
    Ja za swoje pudełka płaciłam sama, za każde z osobna i nie podobało mi się to, że nawet jeśli było tak okropne jak to ostatnie, dziewczyny, które nie wydały na nie ani grosza wychwalały je pod niebiosa ;)
    No cóż, taka jest moja opinia i zdania raczej nie zmienię. Wolę sobie popatrzeć na nie z daleka, niż wydawać co miesiąc 49zł i potem pluć sobie w brodę, że wyrzuciłam pieniądze w błoto ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie miałam owego pudełeczka. Jakoś do mnie nie przemawia fenomen tych boxów. Założę się, że nie wszystko by mi pasowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lipcowy lepszy oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności! Faktycznie, różnicę widać kolosalną, tym razem kosmetyki są bardzo atrakcyjne i wysokowartościowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. @ Agata - żadna tam gafa tak tylko informacyjnie podaje jakby dziewczyny chciały sobie zakupić - to nie trzeba od razu 40 zł na wielką butlę wydawać, bo może się okazać, że nam nie podpasuje ten produkt, a ta mniejsza buteleczka jest w sam raz i normalna cena to 19,90 zł - i fakt niby jest teraz w promocji za 9,90 zł, ale na miliony Rossmannów w Trójmieście nigdzie tego dostać nie można - w jednym jest wystawiona cała ta seria, ale w regularnych cenach - mi dopiero jedna sympatyczna babeczka jak ją o to zapytałam w jednym z Rossmanów przyniosła z magazynu. Cwaniaki robią promocję i chowają, że niby nie ma, a jak się promo skończy to wystawią w regularnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zrezygnowałam z subskrypcji po czerwcowym pudełku i jak zobaczyłam lipcowe to z początku nieco żałowałam, ale mimo wszystko nie będę wznawiać subskrypcji.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam ale lipcowe lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie ciekawszy niż poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się chyba bardziej lipcowe podoba, ale to głownie zasługa tego Alessandro :D Ty dostałaś akurat lakier, więc nie wiem sama w takiej sytuacji które lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lipcowy box zdecydowanie lepszy niż ten z czerwca - byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie lipcowy! Czerwcowy był żałosny :( Wcale się nie dziwię, że wiele osób zrezygnowało.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lipcowe super, zależałoby mi na tuszu Noveau Lashes, ale jest on dodawany do pudełka wymiennie z cieniem do powiek, więc nie skuszę się niestety, bo będę żałować jeśli go nie dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja swoj dostane jutro, moze w czwartek, ale jesli trafi mi sie bez tuszu i lakieru bede niezadowolona, bo poza tym nic mnie w nim nie kusi, nie rozumiem zachwytow :P ale ja to juz taka jestem, ze bardziej wole kolorowke, niz pielegnacyjne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lipcowe pudełeczko jest bardzo ciekawe :) Zdecydowanie lepsze niż to czerwcowe, aż sama ponownie zastanawiam się na subskrypcją... :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zadowolona zarówno z czerwcowego jak i lipcowego pudełka, choć aktualne jest może bardziej atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lipcowe jest znacznie lepsze,ale i tak nie starają się wystarczająco dobrze...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...