13 lipca 2012

Essence, Colour Arts Collection - jesień 2012.

Zapowiedzi jesiennej limitowanej kolekcji Essence na tyle mnie zaciekawiły, że postanowiłam się z Wami podzielić zdjęciami. W roli głównej występują przede wszystkim pigmenty - dwadzieścia odcieni: od bieli poprzez róże, czerwienie, złoto, a kończąc na onyksowej czerni.






Aplikatory, pojemniczki do mieszania, bazy: paznokcie, oczy, usta:




Kolekcja ma wejść do stałej oferty po wakacjach, jestem bardzo ciekawa mieszania pigmentów - zapowiada się mnóstwo zabawy! Mam wielką nadzieję zobaczyć Colour Arts w Polsce!

Ceny:
Pigmenty – €2.49
Baza, oczy - €1.79
Baza, usta - €1.79
Baza, paznokcie - €1.59
Aplikatory – €1.29
Pojemniczki do mieszania - €1.29



photo: Chic Profile
Essence, Colour Arts Collection - jesień 2012.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. na jakims blogu przeczytalam, ze jednak tego u nas nie bedzie :(

    szkoda mi bedzie, gdyby okazalo sie to prawda, bo niektore pigmenty są superowe! jak i z resztą sam pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm, mam nadzieję, że jednak u nas będą, bo ja kocham pigmenty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam że tego u nas nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej spodobały mi się pojemniczki, których szukam i nigdzie w pobliżu nie mogę znaleźć :)

    PAULINA

    OdpowiedzUsuń
  5. Również na jednym z blogów przeczytałam, że kolekcja nie będzie dostępna w PL. W sumie mnie to nie robi ;) Nie podoba mi się nic a nic :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pigmenty ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pigmenty wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że będą dostępne w PL.

    OdpowiedzUsuń
  9. oo, ciekawe jak się te pigmenty będą sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a już myślałam, że będę mieć motywację do sprawdzenia pigmentów :P

    OdpowiedzUsuń
  11. podobno mają być tylko w Niemczech. A pigmenty...są świetnie, bo mam 3 sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. chcę je w Polsce, piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też strasznie podobają się pigmenty i miejmy nadzieję, że w Polsce je zobaczymy, bo chodzą słuchy że mają nie dotrzeć. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Też jestem ciekawa mieszania, dałabym jakiś wyrazisty kolor + pyłek opalizujący

    OdpowiedzUsuń
  15. trzy z tych pigmentow mnie zaintrygowaly ale nie potrzebuje do uzywania ich na powieki tych roznych baz i sloiczkow ;-) ! mysle ze sypance bedzie mozna uzywac jak kazde inne

    OdpowiedzUsuń
  16. piszecie, że pięknie się prezentują, a uwierzcie, że zdjęcia w ogóle nie oddają tego co w środku, początkowo nie miałam na nie smaka, ale jak zobaczyłam to jak one na skórze wyglądają to mam 7 sztuk :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...