9 lipca 2012

Czekoladowy peeling cukrowy do ciała, Stenders.


"Delikatny peeling z kakao, olejem ze słodkich migdałów, winogron i moreli. Cukier i zmielone ziarna kawy delikatnie oczyszczają skórę i sprawią, że staje się jedwabiście gładka. Kakao odżywia i zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Po użyciu produktu Twoje ciało będzie pachniało czekoladą. Polecany do wszystkich typów skóry. Nie zawiera oleju mineralnego i parabenu."



Ostatnimi czasy skupiłam się aboslutnie na peelingach do ciała - wciąż chcę nowych pachnideł, które wygładzą moją skórę. Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwą posiadaczką czekoladowej wersji cukrowego peelingu marki Stenders - na razie w wersji mini, ale sądzę, że szybko to zmienię. Jeśli chodzi o opakowanie - jest to miniatura więc opakowanie pełnowymiarowe nieco się różni, muszę jednak przyznać, że mi wizualnie bardziej odpowiada właśnie opakowanie mini produktu - proste, czyste, bez zbędnych udziwnień. A co znajduje się w środku? Cukier z olejami, o zapachu i kolorze czekolady - bardzo dobry zdzierak, który pozostawi ciało w świetnej kondycji - nawilżone, ujędrnione i pachnące. Świetnie sprawdzi się w roli polepszacza nastroju w czasie domowego spa - zapach przypomina mieszankę kakao i czekolady - nie jest to typowo słodki, chemiczny zapach tabliczki czekolady.

Jeśli poszukujecie kosmetyku, który poprawi Wasz nastrój, a przy okazji sprawi, że Wasze ciało będzie czuło się doskonale wypróbujcie peelingi marki Stenders. Ja polecam, moje ciało również!

Czekoladowy peeling cukrowy do ciała, Stenders.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. mmmm musi pachnieć bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mialam czekoladowy peeling Bielendy...zapach naprawde urzekal:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach musi być obłędnyy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Ci Peeling do ciała Perfecty czekolada z olejem kokosowym! używam i jestem bardzo zadowolona, pięknie pachnie a dzięki olejowi kokosowemu pozostawia skórę nawilżoną i używanie balsami wydaje się być zbędne.
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. a to tego nie znam :) chyba muszę znów przejść do sklepu Phenome jak będę w PL :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie przepadam za spożywczymi zapachami w kosmetykach, zwłaszcza za czekoladą ale muszę coś kiedyś wypróbowac tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja go nie lubię, dla mnie za mało czekoladowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z confessions of a big green eyes. Ten peeling Perfecta jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny, chetnie poszukam Perfecty - trzymam Was za slowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. UWIELBIAM tego typu kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj przydał by mi się taki pachnący dzień spa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pycha, aż chce się go zjeść, wygląda tak apetycznie, że nie wiem, czy bym nie pomyliła z deserem :-)
    Świetny peeling zapowiada się :-)
    Agatko, dziękuję, już dziś przyjechał mój piękny suflet - http://dobredlaurody.blogspot.com/2012/07/czy-poniedziaek-moze-byc-przyjemny.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Witamy serdecznie!

    Doskonały, rewelacyjny blog, szkoda, że dopiero teraz go odkryliśmy, jednak lepiej późno niż wcale!

    Gratulujemy wspaniałego bloga i życzymy dalszych sukcesów.
    W miarę możliwości będziemy do ciebie zaglądać.

    W wolnej chwili zaś zapraszamy do siebie: http://wszystkoopielegnacji.blogspot.com/

    Gorące pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...