25 lipca 2012

Co można kupić za 1, 29 zł i być szczęśliwą?


Najmniejsza kwota jaką zapłaciłam za lakier do paznokci - 1,29 zł, a właściwie chyba to najmniejsza kwota jaką kiedykolwiek wydałam w drogerii. Nie żartuję, w Rossmannie natrafiłam wczoraj na wyprzedaż kolekcji różanej marki Wibo, gdzie cena każdego produktu opiewała na 1,29 zł - ponieważ oferta była maksymalnie poprzebierana do mojego koszyka trafił tylko lakier do paznokci (oraz lekki fiolet od Miss Sporty, ale ten już był drogi wszak kosztował ponad 5 zł!:)). Delikatny, półprzezroczysty róż ze złotym shimmerem - zaaplikowałam jedną warstwę, a nastepnie trzy - chciałam sprawdzić efekt i werdykt jest następujący: jedna warstwa - tak, więcej warst - nie. W moim przypadku i na moich dłoniach wększa ilość wygląda bardzo tandetnie - zupełnie nie moja bajka. Myślę, że lakier sprawdzi się przy frenchu oraz w chwilach, gdy mam ochotę na coś bardzo transparentnego.





Ah, zapomniałam dodać, że wibowy wynalazek pachnie różami - dla mnie nie ma to żadnego znaczenia, jestem przyzwyczajona do zapachu emalii i nie na zapach nie zwracam uwagi. Jeśli spodobał Wam się odcień - biegnijcie do Rossmanna - być może jeszcze znajdziecie kolekcję - u mnie widziałam jeszcze tusze do rzęs i pomadki, również za 1, 29 zł.
Co można kupić za 1, 29 zł i być szczęśliwą?
Czytaj dalej...

30 komentarzy:

  1. mam ten fioletowy z miss sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też go mam! trafiłam trochę przypadkowo, bo myślałam, że u mnie ich nie będzie:) ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fiolet z Miss Sporty wygląda ciekawie :). Skorzystałam z promocji Wibo, ten lakier akurat trafił do mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety nie ma tej kolekjci, nawet w kilku Rossmanach, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dla siebie w kolekcji różanej niczego nie znalazłam.
    Mimo, że Wibo bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam chyba ten sam lakier z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie bym zobaczyła ten fioletowy na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. że wrednie zapytam - w którym we Wro jest?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna buteleczka ...
    kolorek tez .. do frenczu idealny..

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zobaczyc, czy u mnie też jest ta wyprzedaż:)
    Lakier b. szlachetnie u Ciebie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzisiaj polowałam trochę, ale nie było już blusherów :(

    OdpowiedzUsuń
  12. bardziej podoba mi się ten różowy niż fioletowy, a transparentne różowe b.lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie ciągnie mnie do lakierów z tej kolekcji. Niemniej jednak ten kolor jest całkiem ok i cena równie zacna ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie już pewnie nie będzie, bo widziałam na kilku blogach informację o tej wyprzedaży, więc zapewne już wszystko wykupione :/

    OdpowiedzUsuń
  15. 1,29zł? no aż się wierzyć nie chce, że coś można w tej cenie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To poszaleli z promocją! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam dziś i nie widziałam takiej promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  18. już zdążyłam upolować 2 lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  19. te lakiery z różą są niezwykle urocze!

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie w Rossie nie ma tych lakierów = nie ma promocji ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Łoł naprawdę ? Super lakier. Jutro polecę do rossmana zobaczę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wow chcialabym wydac tyle w drogerii:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne :) ten róż jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie niestety w żandym Rossmannie nie widziałam wyprzedaży tej różanej serii :-(

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam z niecierpliwością na zdjęcia Miss Sporty na pazurkach, bo w buteleczce wygląda ślicznie (chyba się skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny, za taką cenę grzech nie brać ;) Aż żałuję, że nie mam obenie dostępu do Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lecę do Rossmanna w takim razie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam ten rózowy z wibo na paznokciach teraz i jestem całkiem zadowolona, choć bardzo szybko on mi się ściera

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...