6 lipca 2012

Chanel, Miroir Miroir - zwiastun nowych odcieni pomadek Rouge Allure.

„Miroir, Miroir” to stworzony przez Petera Philipsa - Dyrektora Kreacji Makijażu marki Chanel zwiastun zapowiadający nowe kolory w gamie pomadek Rouge Allure. Inspiracją stał się zeszłoroczny pokaz Paris Bombay oraz makijaż artystyczny, który sam Philips wykonał kilka lat wcześniej - kompozycja składająca się z kryształów i kawałków lustra, nałożonych na twarz modelki.


"Kiedy zacząłem planować film poświęcony Rouge Allure i pokazowi Paris Bombay, pomyślałem, że to świetny pomysł, aby odtworzyć lustrzany look. Makijaż oparty na grze cieni, o hipnotyzującym, psychodelicznym wymiarze dobrze pasuje do indyjskiej tematyki." (P. Philips).

Jesteście ciekawe jakie kosmetyki zostały użyte przy tworzeniu filmu? Makijaż oczu był bardzo naturalny - maskara dla podkręcenia rzęs i cienie do powiek Ombre Essentielle w odcieniu „Ivory” oraz khol „Clair”. Usta ozdobione są nowymi kolorami pomadek Rouge Allure:„Pimpante”, „Excentrique”, „Enjouée" „Exaltee", "Palpitante".
Chanel, Miroir Miroir - zwiastun nowych odcieni pomadek Rouge Allure.
Czytaj dalej...

6 komentarzy:

  1. O matko aż mi się niedobrze zrobiła od tej twarzy w twarzy i tylu ust :P

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorki pomadek sliczne ale zwiastun sam w sobie mi sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Usta przepięknie umalowane! mnie urzekł ten jasny róż, to moje ulubione odcienie ust.
    buźka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...