14 czerwca 2012

Różowo - złoty glow na polikach.


O moim zamiłowaniu do wszystkiego, co błyszczące pisałam nie jeden raz - napiszę i dzisiaj! Uwielbiam efekt tafli na kościach policzkowych, zawsze oglądam się za dziewczynami, które takową posiadają i zastanawiam się jakimi kosmetykami to zrobiły. U mnie przez ostatnich kilka dni jako tafla dzienna sprawdzają się dwa zmiksowane MAC-owe cudeńka.


Po pierwsze róż - jasny, niemalże pastelowy, odrobinę przybrudzony to MAC, Stunner z zeszłorocznej kolekcji Mac Me Over. Po drugie - złoto, złoto i jeszcze raz złoto czyli MAC - owy Mineralize Skinfinish w odcieniu Soft and Gentle. Obydwie warstwy delikatnie blenduję i efekt możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej.



Wracając do wczorajszego posta o lodach, faktycznie były ostatnim jedzeniem - od rana mam jakiegoś rotawirusa i nie mam na nic siły. Umieram dziewczyny.
Różowo - złoty glow na polikach.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. ;) trzym się - napij się rozgazowanej coli na dolegliwości z brzuchem :) - kochamy Cię nie umieraj :(

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaa poliki super :) - ja też lubię wszystko co się świeci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zloty pierwsze widze ale super jest;)

    OdpowiedzUsuń
  4. razem dają naprawdę ładny efekt i kolorystyczne świetnie pasują do Twojej skóry, Żyj kobieto, żyj:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no wygląda genialnie! też lubię wszystko co świecące;) szybkiego powrotu do zdrowia kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!
    A Twoja Jagoda przechodziła rotawirusa?

    OdpowiedzUsuń
  7. Weż jakiś probiotyk typu Lakcid, Lacidofil.
    A i Stoperan jest bardzo skuteczny. /Wiem z doświadczenia/
    Zdrówka życzę.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt tafli cudny! zdrowiej tam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mogę sobie pozwolić na taki błysk przy mojej tłustej cerze

    OdpowiedzUsuń
  10. bardziej mi się podoba ten złoty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda :) Muszę wypróbować taki makijaż :) Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ajajaj! Siemię lniane, probiotyki i odkażanie, rąk,klamek i kurków to jedyny ratunek. Będziesz żyć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo pic i to głównie Powerade'a (na odwodnienie) nawet małej daj jeśli złapie. Naprawdę pomaga. Nie wymyśliłam tego, to zalecenie pediatry moich dzieci.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję dziewczyny za wszystkie rady!
    jaga wczoraj wymiotowala i pobieglam z nia do lekarza - dostala zastrzyk i dzisiaj juz czuje sie dobrze, natomiast ja niekoniecznie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeden z moich ulubionych rozświetlaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładne połączenie! Mnie też ostatnio błyski pociągają, a kiedyś to tylko mat się liczył:)

    Powrotu do zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super sie prezentują, ja myślę nad białym rozświetlaczem z Shiseido:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się Agatko, piękny efekt subtelny idealny!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie wygląda na twarzy! i nie umieraj! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne połączenie :). Piękny róż, z różowych róży takie przybrudzone podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  21. piekny efekt osiagnelas:> ja teraz poluje na warm soul:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sio rota!

    Nie miksowałam róży jak dotąd- dobry patent:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...