21 czerwca 2012

Porządny nawilżacz - MAC, Complete Comfort Cream.

Obiecałam Wam, że podzielę się swoimi spostrzeżeniami na temat kremu do twarzy Complete Comfort Cream marki MAC. Zawartość opakowania zużyłam do ostatniej kropelki więc ogłaszam co następuje: jest genialny!


Używałam go jako kremu na dzień i na noc, przy takim użytkowaniu wystarczył mi na dwa pełne miesiące. Do Macowej pielęgnacji podchodziłam nieco sceptycznie, gdyż tak jak pewnie i większości z Was - marka kojarzy się głównie z kolorówką. Jak bardzo się cieszę, że okazał się fenomenalnym nawilżaczem mojej spragnionej skóry! Bardzo często moja cera odnotowuje minimalne "schodzenie" - najczęsciej w okolicach nosa, a czasem na policzkach - przez dwa miesiące nie zauważyłam niczego z powyższych. Complete Comfort Cream idealnie sprawdza się pod makijaż - nie roluje, szybko się wchłania i jest przemiły w aplikacji. Bardzo lubię masełkowe konsystencje, a ta jest wręcz idealna - zapewniam Was! Zbita, a jednocześnie znakomicie się rozprowadza, nie jest tłusta czy ciężka - bajka! Mogłabym się tak rozpływać i rozpływać, aż w końcu zanudzę Was na śmierć! Nie chciałabym tego za nic w świecie więc jeśli czujecie się zainteresowane macowym otulaczem (o właśnie - w chłodne miesiące jego konsysencja musi być jeszcze bardziej kołderkowa) maszerujcie do salonu i wyciągajcie rączki po próbkę!

Opakowanie zawiera 50 ml produktu, kosztuje ok. 150 zł.
Porządny nawilżacz - MAC, Complete Comfort Cream.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. cena straszna, ale sam opis jaki nam zaserwowałas kusi odkładaniem pieniążka. W zasadzie nigdy nie miałam problemu z wydaniem wiekszej kwoty na coś kosmetycznego (pomijając jajeczko BB), wiec tu tez sie zastanowie. Akurat mój krem sie skonczy w ciągu miesiąca, wiec mam czas na przemyslenie sprawy. Powiedz mi tylko - jak pachnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na złość mam jeszcze dwa inne nawilżacze na stanie, ale przysięgam! Nastepne kremy kupuję od MACa, zbyt dużo pochwał wszędzie dostają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. opis zaciekawia i miło by było ją wypróbować, jednak cena jest powalająca

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja już piałam na jego temat :) boski jest nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy, ale mimo to nie jestem przekonana do pielęgnacji Mac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee, nie dla mnie takie drogie cudaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zachęcająca recenzja:) muszę przyjrzeć się temu kremowi bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie nastawienie na kupienie i potem bach... cena^^ Jak na moją kieszeń cudeńko za drogie, ale przynajmniej przyjemnie się o nim czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie spodziewalabym sie uwielbiam Maca za kolorowke ale nigdy jeszcze nie skusilam sie na pielegnacje ale chyba kiedys sprobuje:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...