1 czerwca 2012

OPI, Expert Touch - zmywacz do paznokci.


Postanowiłam pokazać Wam ten produkt ponieważ jest naprawdę dobry - w swoim życiu miałam dziesiątki różnych zmywaczy do paznokci i żaden nie był tak trafiony jak Expert Touch marki Opi. Producent twierdzi, że jest bardziej wydajny niż tradycyjny zmywacz do paznokci, szybko usuwa lakiery w ciemnych odcieniach, nie przesusza, a skóra i skórki wokół paznokci pozostają delikatne i miękkie.


Jest delikatny i zgadzam się, że usuwa nawet najciemniejsze odcienie lakierów, a skórki pozostają przy tym miękkie i delikatne. Po wyparowaniu zmywacz Expert Touch Lacquer Remover pozostawia wyjątkową warstwę ochronną o działaniu przeciwutleniającym i nawilżającym zawierającą nawilżający i odżywczy olejek z pestek winogron, witaminę E oraz wyciągi z aloesu i roślin morskich (Sea Kelp). Jeśli często malujecie paznokcie i zaczynają one wołać o pomoc, spróbujcie zmywacza OPI. Jest naprawdę dobry - czyhajcie na wyprzedaże i promocje ponieważ aktualna cena w sklepie internetowym OPI (38 zł) jest troszkę zaporowa.

W sklepie internetowym kosztuje 38 zł/120 ml. Ja kupiłam swoją buteleczkę w Dzień Darmowej Dostawy (nie zapłaciłam więc żadnych kosztów przesyłki) za ok. 8 zł.
OPI, Expert Touch - zmywacz do paznokci.
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. fajna okazje wylapalas;)

    zapraszam do mnie;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam zmywacza z Biedronki i jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak trafi się w dobrej cenie, to kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. okazja super. ja używam essence i jest świetny, najlepszy, jaki miałam do tej pory - 5 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również używałam kilku zmywaczy, w tym różne osławione - essence, rossmanowskie i zawsze moje skórki i paznokcie wyglądały tragicznie. W VB kiedyś zamówiłam najpierw małą buteleczkę, potem dużą i jestem wierna temu zmywaczowi. Jasne trzeba dużo zapłacić, ale moje skórki i paznokcie są mi wdzięczne. Teraz mniej musze w nie wcierać różnych olejków i masełek- dlatego po sobie wiem, że zły zmywacz tylko potęgował ten problem u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobie chwale zmywacze z Delii . Zauwazyłam z,e płytka sie tak nie zażółca jak dawniej ,a i skórki daja radę .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam zmywacza z rossmanna i w sumie jestem zadowolona ale ten faktycznie jest wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...