8 czerwca 2012

Na żółto, p2 Color Victim Nail Polish.


Na dworze jest zimno, pada deszcz, wieje wiatr - raczej jesień niż lato, jednym ze sposobów na słoneczny nastrój jest żółtek na paznokciach! Radosny, przyciągający uwagę, delikatnie kremowy. Na paznokciach utrzymuje się trzy dni bez odprysków - za cenę kilku złotych uważam ten wynik za bardzo dobry. Marka p2 jest niemiecką marką dostępną tylko w sieci drogerii dm.


U Was też lata nie ma? :(
Na żółto, p2 Color Victim Nail Polish.
Czytaj dalej...

42 komentarze:

  1. Nie ma - zimno, wieje, pada, ogólnie nieprzyjemnie :(
    Kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie słońce świeci i jest ciepło - a nawet robi się trochę duszno

    Kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor, chociaż z żółci wolę pastelowe odcienie. U mnie niestety też szaro i buro na zewnątrz :(

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też dziś żółty lakier na paznokciach- chociaż bardziej pomarańczowy niż Twój

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam, nie ma :( Lubię żółtki na paznokciach, ale szkoda, że każdy z nich wymaga minimum 3 warstw. Ten też?

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie w kratkę ...;) dziś gorąco ,ale ta burza chyba będzie.
    Miałam dwa lakiery tej firmy dwa ,ale jakoś miłości nie było .Ten żółty super !:D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma Agatka, nie ma...dziś jest duszno, biało-sino i słońce jakby obrażone tylko czasem wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie troszkę mało żółty :p
    i fakt, słonka nie ma, czerwiec już, a tu bardziej jesień :/

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie zolciutkie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie lato się właśnie zaczęło. I ten kolor idealnie podejdzie pod promienie słońca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, ale nie wyobrażam sobie takiego koloru na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor, choć ja jakoś nie jestem fanką żółci na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lata nie ma :/ Szaro, buro i ponuro :/ Ale kolorek jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny kolorek:) u mnie dzisiaj już 24st i więcej słoneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale sympatyczny żółtek
    u mnie dziś wyszło słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a widzisz - we Wro piękne słońce i gorąco jak w piekle :)

    świetny kolor - maksymalnie pozytywny

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie jest parno, a słoneczka brak.. :(

    OdpowiedzUsuń
  18. mówisz 3 dni bez odprysków, bez żadnego topa? Bo mnie ostatnio wszystkie lakiery (od 3 do 40zł, cena nie gra roli) następnego dnia już odpryskują i nie wiem czy to wina lakierów, czy moich paznokci czy zmywania i sprzatania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. meg, jako top mam odzywke Eveline 8 w 1 i ona jestem pewna, ze jest sprawca wlasnie takiej zywotnosci lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności;) U mnie tylko duszno:(

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie dzisiaj wreszcie słoneczna pogoda ;D

    Śliczny kolor lakieru <3 Mam podobny, kupiłam na przywołanie lata ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi, dear!
    I found your blog very intresting! A lot of inspiration for myself!!!

    I would like to keep in touch with you. Would you like to follow each others blog on GFC and Bloglovin?

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie jest strasznie duszne lato, a lakier piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolor! Szkoda, że nie mam dostępu do tych lakierów. :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny kolor! U nas jest trochę słońca ale i bardzo parno ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiekny żółtek! kolejny kolor lakieru jakiego brakuje w moich zbiorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. też nie ma lata, ale za to pazurki typowe letnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. no u mnie też lata nie ma :/ ładny lakierek! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. a u mnie dziś ślicznie było cały dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Lata nie ma, słońca nie ma.. duszno jest :/

    OdpowiedzUsuń
  31. ale żółtko! i uwielbiam tą nazwę: "pi cwaj" :D

    OdpowiedzUsuń
  32. u mnie dzisiaj w końcu było czuć zaczątki lata :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie lata ni ma - ani za oknem, ani na paznokciach... Ale też żółtek całkiem ładnie się prezentuje ;) tegoroczne wakacje spędzam w Niemczech i mam nadzieję, że uda mi się zapoznać bliżej z tą marką, bo jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wczoraj i przedwczoraj u mnie było lato, choć w nocy już przyszedł deszcz.. :) do Ciebie też pewnie jeszcze dojdzie

    OdpowiedzUsuń
  35. ... będę musiała przejść się do DM i im się bliżej przyjrzeć, bo słyszałam, że są super... :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mam dwa lakierku p2, bardzo lubię, choć trwałością nie grzeszą :O

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyjeżdżaj do Ostródy tu lato w pełni ;) mam lekiry tej firmy ale jakoś brak zamiłowania:/ chyba kolory kiepskie mam:/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...