24 czerwca 2012

Lektura na niedzielę 38: Idę do szkoły!


Stało się. Decyzja podjęta, szkoła wybrana, wpisowe zapłacone - wracam do nauki! Całkiem nowej dla mnie, czeka mnie rok pełen pozytywnej energii i spotkania z absolutnie inspirującymi ludźmi. Skąd to wiem? Kilka dni temu odwiedziłam Akademię Makijażu Mokotowska 58, której od września będę studentką. Nawet nie wyobrażacie sobie jak się cieszę, ile radości sprawia mi już samo myślenie o zajęciach. Tak podekscytowana nie byłam dawno!




Centrum Warszawy, przedwojenna kamienica na ulicy Mokotowskiej. Piękne, stylowe wnętrza, każdy element wystroju doprowadzony niemalże do perfekcji. Przestronne, świetnie wyposażone sale (na zdjęciach jest jedna z nich, same zobaczcie ile tam zjawiskowych mazideł!), które tak naprawdę w obliczu ludzi pracujących w Akademii stają się tylko dodatkiem (Ewa - która jest mózgiem sekretariatu, wizażystką i wykładowczynią, Staszek - najprzystojniejszy wykładowca jakiego w życiu miałam i bardzo utalentowany wizażysta - stworzył mi w parę chwil doskonały makijaż, Magda - filigranowa zaraz - żona z uśmiechem od ucha do ucha i ogromną wiedzą kosmetyczną). Czułam się u nich prawie jak w domu (nie było tylko pierogów, ale może jeszcze nic straconego;)). Mogłabym tak popaść w euforyczny obłęd więc w tym momencie muszę zaprzestać. Obejrzyjcie zdjęcia!










Dlaczego wybrałam akurat Akademię? Przede wszystkim dzięki mnogości zajęć, a mianowicie:
- Plastyka/ Elementy Malarstwa/ Kolorystyka/ Analiza Kolorystyczna
- Makijaże korekcyjne, klasyczne, stylizowane, historyczne, współczesne, artystyczne i wiele innych
- Podstawy Charakteryzacji i efektów specjalnych
- Fryzjerstwo i stylizacja włosów
- Przedmioty uzupełniające: Kosmetyka i kosmetologia (wybrane zagadnienia), Organizacja pracy wizażysty.
W trakcie trwania zajęć (w moim trybie zaocznym jest to 300 godzin) Akademia zapewnia bezpłatne praktyki zawodowe umożliwiając studentom uczestniczenie w sesjach fotograficznych i pokazach mody, a uczestnictwo w praktykach nie jest wliczone w godziny harmonogramu zajęć.

Jeśli chciałbyście dowiedzieć się więcej o kursach oferowanych przez Akademię koniecznie zajrzyjcie na ich stronę intenretową: Mokotowska58.pl lub profil fb. Ja wybrałam opcję roczną oferującą 300 godzin zajęć, praktyki - zajęcia odbywają się dwa razy w miesiącu. Mam dla Was także niespodziankę - być może chciałabyście także pogłębić swoją wiedzę i nauczyć się czegoś nowego - zapisując się na roczny kurs (razem ze mną!!!)i powołując się na bloga Agata Ma Nosa otrzymacie piękny prezent marki Make Up For Ever (na tych kosmetykach pracuje się w Akademii): podwójny pędzel oraz zestaw pro do konturowania twarzy (o wartości ok. 500 zł)!

Od października będziecie mogły dowiedzieć sie o moich postępach w nauce ponieważ chciałabym robić dla Was mini - relacje, co o tym myślicie?
Lektura na niedzielę 38: Idę do szkoły!
Czytaj dalej...

42 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci takiej nauki, może jak w przyszłości skończę studia również podejmę taką naukę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie jestem za relacjami, cudownie to wszystko wygląda, aż ślinka leci na widok tych wszystkich cudownych kosmetyków :) Powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaa ale super!!!
    też tak chcę... szkoda że Waw tak daleko :((

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Agato, mam nadzieję, że będziesz tu pokazywała swoje dzieła :)) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu też mi chodzi po głowie taka szkoła, ale zastanawiam się czy jest sens, skoro mam dwie lewe łapki i najprostsze makijaże nigdy nie wychodzą idealnie. Tym bardziej, że robiłabym to dla siebie, z racji zainteresowań, nie z myślą o przyszłych zarobkach. No ale chciałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje i zazdroszcze:D:)! sama chcę iść od po wakacjach do takiej szkoły, ale pewnie wybiorę się do Krk bo niestety Warszawa za daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  7. noz kurdeeee , czemu warszawa a nie wroclaw :P poszlabym z Toba chetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ci zazdroszczę, sama o takiej szkole myślałam, ale chyba jestem jednak za stara ;) to teraz będziesz częściej w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow super !
    mega zazdroszczę, ale ja od września idę na fizjoterapie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też się zastanawiam nad tą szkołą w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, to na pewno będzie fajna przygoda. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę! W moim mieście nie ma godnych polecenia szkół, chciałabym wybrać jakąś we Wrocławiu, ale dojazdy są męczące, ale jeszcze zobaczymy ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) Fajna sprawa! Na pewno wiedzą ze szkoły jeszcze bardziej wzbogacisz bloga! Już się nie mogę doczekać tych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) Gdybym mieszkała w warszawie to bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko gdybym tylko studiowala w Warszawie na pewno zaczelabym rozmyslac nad taka opcja :) !!

    zazdroszcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję podjęcia decyzji. Jestem po takim kursie, zrobiłam go jakieś 3 lata temu ;) świetne doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ehh, pamiętam tą euforię... Obyś się nie rozczarowała tak jak ja idąc do podobnej szkoły. Program zajęć cudny, a w efekcie nawet nie realizowali 30% obiecanych rzeczy ;/ Dobrze, że po 3 miesiącach zrezygnowałam - strata pieniędzy (nic się nie nauczyłam). Oczywiście nie piszę o żadnej szkole w Warszawie, żeby było jasne, więc mam nadzieję, że będziesz zadowolona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia :)

    Pucków jednak nie ma w całej W-wie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Wooow. brzmi to niesamowicie, wcale Ci sie nie dziwie, ze jestes podekscytowana- chociaz makijaz robie dla przyjemnosci wlasnej i nie zajmuje sie tym profesjonalnie, to pewnie jak mialabym okazje uczestniczyc w zajeciach albo byc 'modelka' to padlabym z wrazenia :D

    pozdrawiam i mam nadzieje, ze jak zaczniesz juz nauke to podzielisz sie wrazeniami!

    OdpowiedzUsuń
  20. nienawidzę szkoły!!!(taki żarcik:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje decyzji i pewnie , że jestem za jakimiś relacjami z zajęc ! Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. o kurcze zazdroszcze tak wyposażonej pracowni w kosmetyki do makijażu, tylko wejsc i sie mazać, szkoda, że do warszawy mam daleko:( zdradź jeszcze proszę jaka cena rocznej nauki?

    OdpowiedzUsuń
  23. ale super! powodzenia!
    gdybym była w PL, bez wahania bym się zapisała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję :).
    O tak, chcemy relacje!

    OdpowiedzUsuń
  25. Na te zajęcia, na namawia mnie koleżanka :)
    Ale boję się, czy podołam czasowo.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, też chcę po liceum wybrać się dodatkowo do jakiejś szkoły wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluje i zycze powodzenia:)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Już czekam na relacje :-) Słyszałam pochlebne opinie o tej szkole.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i jednocześnie strasznie zazdroszczę!


    Zapraszam:
    http://www.diolaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo chcę iść do tej szkoły,ale pewnie w tym roku się nie uda, bo zacznę studia magisterskie. Czekam na Twoje wpisy w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, że będziesz łączyć przyjemne z pożytecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  32. hehehe to się spotykamy w pażdzierniku w takim razie buziaki;-***

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio trochę czytałam o tej szkole i sama zastanawiam się nad pójściem do niej. Zadowolona z niej jesteś? :) Byłabym wdzięczna, jeżeli mogłabyś mi coś o niej napisać!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również zastanawiam się nad tą szkołą, aczkolwiek chciałabym dowiedzieć się jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna. Czy mogłabyś o tym powiedzieć? :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Kamila, umawiasz się na nią telefonicznie - na konkretną godzinę. Rozmowa to przede wszystkim spotkanie, którym nie trzeba się stresować - opowiesz o sobie, zobaczysz szkołę, ludzie ze szkoły zadadzą Ci kilka pytań, ale to nic stresującego - ta rozmowa ma na celu zapoznanie się i zbadanie predyspozycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki! Mam jeszcze parę (być może głupich) pytań... Czy te pytania są jakieś trudne? o co mniej wiecej się pytają? Czy jakoś się specjalnie przygotowywałaś do tej rozmowy? Szukam po internecie i nie mogę znaleźć nic na ten temat. Bardzo chciałabym tam pójsć, ale nie chcialabym się przy okazji ośmieszyć xD

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...