3 czerwca 2012

Lektura na niedzielę 35 - Jarmark Hetmański, Zamość.

Co roku, w moim mieście rodzinnym odbywa się Jarmark Hetmański - trwa trzy dni i oprócz ludowych kapel, imitacji walk średniowiecznych można zaopatrzyć się w wiejski chleb, kiełbachę oraz spróbować roztoczańskich specjałów. Można także odwiedzić fajne stoiska jak np. stoisko sklepu z naturalnymi kosmetykami - Bańki Mydlanej! Wczoraj i dzisiaj pomagałam Ani i Izie podczas Jarmarku, zrobiłam kilka zdjęć, które na tyle mi się spodobały, że postanowiłam Wam je pokazać :).















Jeśli przypadkiem dzisiaj jesteście w Zamościu, zajrzyjcie koniecznie na Stare Miasto i do nas na pogaduchy!:) Zapraszam Was też do Bańki Mydlanej - reklamować nie będę, napiszę tylko, że kosmetyki, które wybrały dziewczyny do swojego sklepu to kosmos!
Lektura na niedzielę 35 - Jarmark Hetmański, Zamość.
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. Ale zazdroszczę Wam w tym Zamościu, z chęcią bym zajrzała, tylko to jakieś 500 km za daleko :P

    OdpowiedzUsuń
  2. w tej soli z płatkami się zakochałam,ale nie widzę jej na stronie banki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam, patrzyłam, ale nie podeszłam i nie przedstawiłam się Wam :( może innym razem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez "apetycznie" wygladaja te mydelka i reszta kosmetykow:) Az mam ochote na dluuuga kompiel z jakas zapachowa sola:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej...to ja może wpadne do Was:) dziwne,że nic nie wiedziałam. Do której trwa jarmark?

    OdpowiedzUsuń
  6. aż ślinka cieknie, kiedy się patrzy na takie różności <3 uwielbiam takie ladne i kolorowe kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajnie! u mnie dziś jarmark rycerski, ale na pewno nie będzie takich cudeniek! :O

    OdpowiedzUsuń
  8. a miałam w ten weekend jechać do Biłgoraja - wtedy napewno byśmy się wybrali na wycieczkę do Zamościa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. eeeeeeeeeeeeeee ja tez chceeee :D
    laska , bedziesz na tym spotkaniu co farizah organizuje 1 lipca czy moze jakis inny termin?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak to wszystko pyysznie wygląda! fajnie, że tam sobie mogłaś być :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko! Utonęłabym tam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog! Będę zaglądać częściej:)
    Zapraszam : www.fancyrelish.blogspot.com będzie mi milo jeśli zaobserwujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko tak wygląda,że bym wszystko brała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeeejku, czemu musiałam tak wcześnie wyjechać :( chętnie bym się kajtnęła do Was do Zamościa i po kilka rzeczy z balmbalm. Bu.. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mieszkam w Zamościu. :) Już zdążyłam obskoczyć wszystkie stoiska. Warto. ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kosmetyki, już sam wygląd zachęca :)chyba, aż miło pracować??? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo super akurat jutro jadę do domku:D znaczy do Zamościa:) uwielbiam te nasze jarmarki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Siedziałam cały dzień w pracy i myślałam o Jarmarku, że mnie tam nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  20. o widzę, że jedna z moich ulubionych bloggerek jest z mojego miasta. Jak miło :)
    Pozdrawiam Cie serdecznie :)
    Ulka

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Pysznosci

    Agatko!

    Będę całowała po rękach ( i nóżkach) jak mi powiecie z jakiego sklepu jest kraciasta koszula koleżanki po prawej:))

    buziaki!

    eM

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo szkoda że niezczaiłam motywu że tam byłaś. Podchodziłam do tego stoiska i poobmacywałam te wasze kosmetyki:P u mnie też są zdjęcia z Jarmarku- chyba u większości zamojskich blogerek są;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kraciasta koszula jest firmy Nuuk, kupiona nie wiadomo gdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...