4 czerwca 2012

Idealia, Vichy - Rozświetlający krem wygładzający do skóry suchej.

Pięć lat badań i dwa patenty, hipoalergiczny, bez parabenu, testowany dermatologicznie, nie zatyka porów, zawiera Wodę Termalną z Vichy, koi i regeneruje, fizjologiczne pH 5,5.


Najnowsza propozycja marki Vichy to Idealia. Lekki krem, o owocowym zapachu, przeznaczony nawet so dkóry bardzo wrażliwej. Co w nim jest tak szczególnego? Skład, prócz kwasów AHA, polifenoli i witamin - zawiera przede wszystkim kombuchę - wyjątkowy składnik aktywny stworzony, aby odmienić jakość skóry. Rezultat badań z zakresu biotechnologii, unikalne połączenie składników (AHA + Witaminy + Polifenole) o dogłębnym działaniu na skórę. Kombucha od wieków jest znana ze swoich właściwości leczniczych, to składnik pozyskiwany z wyciągu z herbaty cejlońskiej.



Producent obiecuje, że już po pierwszym miesiącu stosowania skóra staje się bardziej jednolita (zwężone pory, wyrównana powierzchnia), ma równomierny koloryt ( neutralizuje zmiany pigmentacyjne i naczynkowe), zmarszczki zostają wygładzone. Opatentowana formuła zapewnia skórze miękkość, wygładzenie i wyjątkowe poczucie komfortu. Lekko żelkowa konsystencja szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej wartwy na powierzchni skóry, a opalizująca formuła dodaje jej blasku.


Po zużyciu całego słoiczka mogę podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. Krem jest skierowany do skóry w każdym wieku i w każdym stanie - moja sucha/ wrażliwa cera została przede wszystkim ukojona i doskonale nawilżona. Wielką przyjemnością stała się poranna aplikacja delikatnie pachnącego specyfiku o miłej tekstutrze. Dobrze wchłania się, nie roluje i jest odpowiedni także pod makijaż. Pięćdziesięcio mililitrowe opakowanie z powodzeniem wystarczy na około dwa miesiące codziennego stosowania. Rezultat stosowania Idealii to dobrze nawilżona, promienna i pełna blasku cera - nie posiadam zmian pigmentacyjnych, rozszerzonych naczynek więc nie jestem w stanie napisać czy w tej kwestii się sprawdza. Wydaje mi się jednak, że jest stworzony do stosowania wiosną i latem - jego zapach, kolor dodają energii, a konsystencja jest doskonała w ciepłe dni. Jeśli szukacie lekkiego kremu na dzień, który nawilży Waszą spragnioną skórę oraz ją odżywi - warto spróbować Idealii. Przed zakupem kremu warto poprosić o próbki w aptece, aby być pewną czy jest dla naszej cery odpowiedni.
Idealia, Vichy - Rozświetlający krem wygładzający do skóry suchej.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. jakis czas temu dosc zrazilam sie do kremowi vichy, kosztowaly niemalo a dzialanie bylo kiepskie, musialam sobie chyba wmawiac ze np seria aqualia faktycznie nawilza moja cere.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze nie mozna zobaczyc skladu bez tego trudno stwierdzic czy faktycznie jest taki super

    OdpowiedzUsuń
  3. caskada, wkleję później skład:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam jego próbki i byłam bardzo zadowolona, ale ja czytałam, że jest on dla 30+ i dlatego nie planuję go na razie kupować :) szkoda, bo jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go mam i czeka na testy jak zuzyje do końca emulsje z olay

    OdpowiedzUsuń
  6. Składy dla wnikliwych :)

    Idealia do skóry suchej
    AQUA, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DIMETHICONE, PENTAERYTHRITYL TETRAETHYLHEXANOATE, BUTYROSPERMUM PARKII SHEA BUTTER, CETYL ALCOHOL, SACCHAROMYCES/BLACK TEA FERMENT, MYRETH-3 MYRISTATE, PROPYLENE GLYCOL DIETHYLHEXANOATE, PENTYLENE GLYCOL, SYNTHETIC WAX, OCTYLDODECANOL, PEG-100 STEARATE, CI 17200, CI 15985, CI 77891, MICA, CARBOMER, GLYCERYL STEARATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DIMETHICONOL, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, ADENOSINE, TOCOPHERYL ACETATE, CAPRYLYL GLYCOL, CAPRYLOYL SALICYLIC ACID, FRAGRANCE.


    Idealia do skóry normalnej i mieszanej
    AQUA, GLYCERIN, DIMETHICONE, ALCOHOL DENAT, PENTAERYTHRITYL TETRAETHYLHEXANOATE, SACCHAROMYCES/XYLINUM BLACK TEA FERMENT, MYRETH-3 MYRISTATE, ISOPROPYL PALMITATE, PENTYLENE GLYCOL, CETYL ALCOHOL, OCTYLDODECANOL, SYNTHETIC WAX, PEG-100 STEARATE, CI 17200, CI 15985, CI 77891, STEARYL ALCOHOL, MICA, CARBOMER, GLYCERYL STEARATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, METHYLMETHACRYLATE CROSSPOLYMER, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, ADENOSINE, TOCOPHERYL ACETATE, CAPRYLYL GLYCOL, CAPRYLOYL SALICYLIC ACID, FRAGRANCE.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kremy z Vichy,szczególnie aqualia thermal

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka próbek. Lubię Vichy, ale z uwagi na rozświetlające drobinki ten krem nie najlepiej wygląda na cerach mieszanych, bo podkreśla rozszerzone pory. Za to konsystencja świetna. Mam też słaboś do szklanych opakowań...

    OdpowiedzUsuń
  9. Agato, bałam się trochę, że się obrazisz o ten długaśny składowy komentarz :?

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie jest to super krem :( i w dodatku testują wszystko na biednych zwierzakach :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy ten krem musi super pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem czy naprawdę nadaje się do cery w każdym wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. próbka tego kremu zrobiła mi taki poligon na twarzy, że już całkowicie zraziłam się do Vichy:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się całkiem ciekawy, lubię efekt zdrowej, pełnej blasku cery :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Vichy używałam przez ostatnie 15 lat. Byłam zadowolona do czasu. Mojej skórze chyba się przejadły. Narazie robię sobie przerwę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. noo wiele o nim w mediach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam chyba jakieś próbaski tego kremu.. chętnie go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojojo... po tym poście sobie kupie ten kremik, na pewno jest fajny... lubię kremy...
    a najbardziej lubię ich zapach ;-)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło jak dodasz mojego bloga do obserwowanych i od czasu do czasu napiszesz mi jakiś komentarz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://farizah-lubin.blogspot.com/ a u niej o ;) ja bedeeee :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  20. wlasnie go uzywam i mam takie dosyc mieszane odczucia,wydaj mi sie ze za slabo nawilza.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przekonujacy artykul, ale nie zmienie nivea na nic innego:) pasuje mi jak ulal:)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam ten krem, również bardzo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Vichy,zainteresowal mnie Twoj wpis,dzis napewno polece po ten krem do sklepu:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...