22 czerwca 2012

Co moje usta będą nosić w lecie?

Pomadki Chanel Rouge Coco Shine to kwintesencja kobiecości - sztyft dzięki, któremu kobieta może poczuć się wyjątkowo. Tego lata dwa odcienie o skrajnie różnej kolorystyce będą rządzić moimi ustami. Soczysta brzoskwinia z milionem drobinek (447, En Voque) i zgaszona kawa z mlekiem upstrzona delikatnym błyskiem (437, Empreinte).




Są tak piękne, że mogłabym mieć je ustawione na toaletce (której rzecz jasna nie mam) i wpatrywać się codziennie rano. Miłośc od pierwszego wejrzenia, a w akcji pokażę je lada dzień!
Co moje usta będą nosić w lecie?
Czytaj dalej...

33 komentarze:

  1. Ev Vouge jest przepiękny! Lecę zerknąć na swatche w necie i jak okażą się ciekawe, to zaczynam oficjalnie do niej wzdychać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o pokaż blizej piekne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne odcienie. Ja jednak stawiam na usta nude. takich najlepiej się czuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym mogła się w nie wpatrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Empreinte wydaje mi się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na zdjęcia jak wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uuuuuuu czekam na efekty na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uaaa piękne kolory! Pokazuj je jak najszybciej na ustach! :) Czekam !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego, ale myslac o pomadkach mysle od razu chanel. Nie mialam jeszcze takich drogich cudeniek i bardzo chce wierzyc ze cena idzie tutaj z jakoscia. Wiem jedno, ze kiedys na pewno kupie sobie pomadke chanel. Dla samego faktu posiadania.

    OdpowiedzUsuń
  10. no to czekam z niecierpliwością (i widzę, że nie tylko ja) na zdjęcia "w akcji" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory. Usta! Pokażcie jak nosicie! Poproszę tylko ładnie: "En Vogue" nie: "voque" (taka jestem krzewicielka kultury romańskiej ; ))).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa jak prezentują się na Twoich ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. en vogue przpiekna musze jej sie przyjrzec na stoisku chanel w najblizszym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory śliczne choć ceny powalają na kolana

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jestem ciekawa jak wyglądają na ustach :)
    Ale kolory są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oba odcienie szalenie mi sie podbają <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też sie w nich zakochalam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa jak będzie wyglądać brązowa pomadka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta kawa z mlekiem to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Opakowania Chanel mają coś w sobie. Ja moją szminkę wolę oglądać niż nosić na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba nie moje kolory.. ufff :D

    OdpowiedzUsuń
  22. O, już się twoje odpychające dziubki szykują...

    OdpowiedzUsuń
  23. pokaż potem, jak wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimku, specjalnie dla Ciebie zrobie ich dwieście! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serdecznymi pozdrowieniami dla anonymusa dolączam sie do akcji dzióbek ;)

      Usuń
  25. pokazuj szybciutko;) nie mogę się doczekać tej brzoskwinki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...