27 czerwca 2012

Bella Bamba i Dandelion - nowe błyszczyki marki Benefit.


Błyszczyki Ultra Plush Lip Gloss to absolitna nowość! Ich kolory odpowiadają kultowym, benefitowym różom: Hoola, Dandelion, Bella Bamba, Coralista, Dallas i Sugarbomb. Ja chciałam Wam dzisiaj na szybko pokazać moją Bellę i Dandelion, zamknięte sa w ślicznych, łatwych w aplikacji tubkach. Zawartość kwasu hialuronowego w składzie sprawi, że wargi będą zmysłowo otulone. Cena za 15ml tej przyjemności to 75zł (czyhajcie na Dni Vip w Sephorze - wówczas można je zdobyć o 20 procent taniej, a w tej chwili właśnie trwają!).


Po lewej Dandelion, po prawej Bella Bamba.
Bella Bamba i Dandelion - nowe błyszczyki marki Benefit.
Czytaj dalej...

31 komentarzy:

  1. kusi mnie ta bella bamba ;P ale ja mam tego już tyle do zużycia, że rozsądek nakazywałby się wstrzymać...

    OdpowiedzUsuń
  2. bella bamba musi być boska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kuszące! ale ostatnio próbuję się wstrzymywać z zakupami kosmetycznymi... chociaż dni VIP kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, ale cena zdecydowanie za wysoka jak na błyszczyk :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bella Bamba wygląda ślicznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie na moją kieszeń takie rarytasy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bella Bamba wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam dallas i kocham go nad życie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że moja Sephora ich jeszcze nie ma bo na pewno się na któreś skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dandelion mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi sie skromnie wydaje ze Ty wcale ich nie chcesz i ze musisz mi je oddac:P haaaaaaaaaaa jest plan :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ten po lewej bardziej w moim stylu :) ale ta cena.. ostatnio testowałam bazy Benefit i są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już się skusiłam w sephorze:) ten czerwony mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cena nie zachęca :( / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. gdybym tylko była bardziej ustowo-błyszczykowa kupiłabym sobie Coralistę albo Bambę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dandelion fajny jednakze ja za blyszczykami nie przepadam teraz wiec tylko naciesze oko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam róż Bella Bamba i go uwielbiam :) jeśli błyszczyk jest równie wspaniały to na pewno zawita w moich progach :) muszę go sprawdzić w Sephorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aga! uważaj, ugryzł Cię jakiś wampir ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. P.S. jeden wgryz piękniejszy od dru
    giego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam blyszczyki, ale ostatnio uzbieralam ich tyle, ze aktualnie na nowy sie nie moge skusic ;)
    Milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomacam je jak będę w Sephorze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie wyglądają. Możliwe, że się skuszę na jeden smakowity błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chociaż raz się cieszę, że nie jestem vipem, bo bym się skusiła;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...