24 maja 2012

Żółtek od Make Up For Ever po raz kolejny.

I żółtka i Darię już Wam przedstawiałam - tym razem mają wspólny występ! Leniwe, niedzielne popołudnie - moja Jagódka spała więc Daria (córka mojego brata) zgodziła się, aby ciocia ją trochę pomazała. Po raz kolejny uważam i piszę, że żółtek jest boski, bez dwóch zdań!



Co miała Daria na sobie?
Make Up For Ever - Aqua Cream 24; MAC Mineralize Skninfinish, Soft and Gentle; Bourjois błyszczyk 3D Corail Idyllic 32, tusz do rzęs Eseence Get Big Lashes.
Żółtek od Make Up For Ever po raz kolejny.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. fajnie - odważny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, do kompletu brakuje jeszcze lakieru w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam żółte cienie, ale brak mi odwagi by je nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny żółtek! kocham takie makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odważnie wiosennie : ) jest dobrze :)
    u mnie nowa notka i nowy filmik na :
    http://www.youtube.com/watch?v=Io9dQWxQIi8&feature=plcp zapraszam ;)x

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladny ;))

    Oraz zapraszam do mnie na konkurs! Ciekawa nagroda do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Darii pasuje ten żółtek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest przepiękny ;) typowo letni i świetnie wygląda na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. żółty to jest to! niebanalnie i ciekawie, również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie trochę masło maślane z tym niebanalnie i ciekawie, ale co tam ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy moje wrażenie jest mylne, czy Wy naprawdę jesteście do siebie bardzo podobne? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten żółtek, jednak ja bym się nim nie pomalowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. na 1 zdjęciu baaaardzo przypomina Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczoraj kupiłam aqua cream 13 - jestem zdumiona trwałością:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze zdjęcie jest boskie!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezła ciocia z Ciebie :) ale cień naprawdę mocny :) przez to świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze zdjęcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...