1 maja 2012

Żółte oko! Make Up For Ever, Aqua Cream 24.


O takim kosmetyku marzyłam od dawna! Pisalam Wam, że pragnę kolorów na co dzień i mam! Aqua Cream marki Make Up For Ever dostałam od Ewy (Ewa, bardzo dziękuję!) - w pierwszej chwili, gdy zobaczyłam ten kolor zaniemówiłam, ale oczywiście z radości - nie wiem czy sama odważyłabym się kupić taki odcień! Numerek 24, który posiadam to przepiękna , słoneczna żółć - ogromną zaletą specyfiku jest fakt iż możemy z nim robić to na co mamy ochotę - może nam służyc jako cień, eyeliner, pomadka, róż - co tylko sobie wymarzycie.Zdaję sobie sprawę, że odcień ten w przypadku ust czy policzków jest dedykowany raczej przy sesjach, ale w okolicach oczu - u mnie może gościć codziennie! U mnie możecie go zobaczyć dzisiaj w roli eyelinera - jest miękki, dobrze się aplikuje, nie tworzy dziur w linii - do aplikacji użyłam eyelinerowego pędzelka z Eco Tools.



Jak Wam się podoba? Ja jestem zachwycona, moje lato będzie należało do Aqua Creamu! I oczywiście, że mam ochotę na więcej!


Jak z trwałością? Jako eyeliner wytrzymał cały dzień bez konieczności poprawek - na zdjęciu widzicie jeszcze moje zapuszczone brwi, ale już mam nowe i piękne!:) Pokażę je Wam lada dzień.
Żółte oko! Make Up For Ever, Aqua Cream 24.
Czytaj dalej...

48 komentarzy:

  1. o jejku, pięknie i pastelowo <3 ja lubię inność i z miłą chęcią zakupiłabym taki odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie takie bardzo soczyste kolory i ten jest zdecydowanie w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Pięknie wygląda na oku!

    P.S. Dotarła paczuszka rozdaniowa - ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladnie wyglada, ale u kogoś, nie u mnie;0

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo, bardzo mi się podoba, a brwi zapuszczam również ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny kolorek na słoneczne dni;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał piękny jest ten kolorek :D A prezentował się w opakowaniu nie za ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super !:D Pasuje Ci rewelacyjnie .Lato jest Twoje !

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknosci! super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor pozytywnie zwariowany:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję dziewczyny, mi również bardzo się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. żółty jest fajny:D też ostatnio lubię takie kolory na powiekach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda fenomenalnie! Pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz odlotowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny na słoneczną pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Żółte cienie są moim zdaniem stworzona dla ciemno-czarnowłosych, pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Twoimi oczami wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, jestem jak najbardziej na tak. Zobaczymy tylko jak prosta wyjdzie mi linia...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorek cudny, a w słoiczku wygląda jak taka farbka na lekcje plastyki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam te cienie, ale mam bardziej neutralne kolory. Ten pięknie wydobył niebieski kolor oczu.

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor w połączeniu Twoją tęczówką i włosami dał kapitalny efekt, uwielbiam intensywnie kolorowe, ale wyważone i delikatne makijaże ;) ten taki jest + bardzo modnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor nie nadaje się na powiekę, chyba, że dla osoby o ciemnej karnacji lub bardzo ciemnej tj. dla Afrykanki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Olfakoria, nie zgodzę się z tym - moim zdaniem kolor pasuje każdemu kto się w nim dobrze czuje.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ale to bardzo podoba mi się taki kolor na powiece:) ja dziś stawiam na zieleń - równie wiosenny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie Ci w takim kolorze, muszę i ja wypróbować na sobie takie intensywne żółtości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale ładnie! nie spodziewałabym się, że żółty kolor tak się super będzie prezentował!

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, ale pasuje Ci to słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda ekstra!!
    http://lawenda82.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie, kolor jest magnetyzujący, chcę go!

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, rewelacja, aż mam ochotę polecieć do sephory :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...