4 maja 2012

Wizyta w Brow Barze marki Benefit czyli mam brwi idealne!


Od bardzo dawna chciałam odwiedzić Brow Bar marki Benefit - specjalne miejsce, gdzie w ciągu kilkunastu minut dzięki talentowi i doświadczeniu Konsultantki nasze brwi staną się naprawdę piękne. Przede wszystkim chodzi o dobranie kształtu brwi do naszej twarzy, ja od zawsze miałam jedną brew wyżej od drugiej, co mogłyście zaobserwować na zdjęciach, które wcześniej umieszczałam.


Odwiedziłam Brow Bar, który zlokalizowany jest w Sephorze w warszawskich Złotych Tarasach. Przyszłam parę minut przed czasem, a Konsultantki Sephory zajęły się mną przez ten czas troskliwie - były naprawdę bardzo miłe! Moimi brwiami, które zapuszczałam przez trzy miesiące miała zająć się Kasia Bogdańska - w sieci krążą o niej legendy - jest najlepszą profesjonalistką i potrafi wyczarować przepiękny łuk. Czy to prawda? Oczywiście, że tak! Byłam pewna, że mój zabieg będzie trwał kilka minut: rozgrzanie wosku, przyklejenie i zerwanie stripsa, koniec. Byłam bardzo zaskoczona, gdy Kasia wręczyła mi formularz, w którym pytano o uczulenia, przyjmowanie leków, choroby - dla mnie to ogromnie profesjonalne podejście! Po podpisaniu formularza, zmyła mój makijaż oraz pokazała mi jakie brwi będą odpowiednie dla mojego kształtu twarzy, ponadto przekazała mi dużo cennych wskazówek: pokazała w których miejscach powinnam je regulować, jak o nie dbać i nadawać im pożądany wygląd. Pierwszy raz w życiu zdecydowałam się na hennę brwi - zawsze bałam się, że w nowym kolorze będą wyglądały na przerysowane, komiksowe. Nic takiego się nie stało - Kasia zabezpieczyła skórę wokół brwi wazeliną - zrobiła to po to, aby henna się nie rozmazała i nie zabarwiła skóry. Po trzech minutach zmyła ją i moim oczom ukazały się brwi rodem ze zdjęcia reklamowego! Woskowanie nie było bolesne, myślę, że to przede wszystkim dzięki zdecydowanym ruchom jakie Kasia wykonywała oraz przemiłej rozmowie, która zajmowała moje myśli! Lekkie pieczenie spowodowane zabiegiem zostało zminimalizowane za pomocą chłodzącego żelu, który świetnie spełnił swoje zadanie. Moje brwi zostały delikatnie przycięte nożyczkami, uczesane i potraktowane kredką Instant brow pencil w kolorze Medium, miejsce pod brwiami rozświetlone kredką High Brow, a okolice oczu skorektorowane Boi-ingiem.


W Sephorze spędziłam około pół godziny, wyszłam z niej z przepięknymi brwiami - jestem przekonana, że mają najładniejszy kształt, dzięki czemu moja twarz wygląda inaczej, lepiej, atrakcyjniej. Kasia zrobiła coś fantastycznego i jeśli będziecie miały ochotę na naprawdę profesjonalny zabieg regulacji - koniecznie umówcie się do niej! (Sephora, Złote Tarasy). Koszt regulacji woskiem lub pęsetą to 65 złotych (obecnie trwa promocja, za usługę zapłacimy 49 złotych) - wiele z Was uważa, że jest to cena zaporowa. Owszem, jest to dużo tym bardziej, że w zwykłych salonach regulacja kosztuje 10 - 15 złotych. Uważam jednak, że warto wydać troszkę więcej i być tak zadowoloną jak ja. Nigdy wcześniej nikt tak profesjonalnie nie zajął się moimi brwiami, dzięki Kasi zyskały świetny kształt, a ja codziennie rano patrzę w lustro i jestem naprawdę pod wrażeniem. Tomek także jest pod wrażaniem. Dlaczego? Ponieważ jak już wspominałam od zawsze miałam nierówne brwi, a po zabiegu one są symetryczne! Nie wiem jak Kasia to zrobiła, w jaki sposób udało jej się sprawić, że wyglądają tak samo? Ani ja ani żadna kosmetyczka przez kilkanaście lat nie potrafiła tego zrobić. Raz na jakiś czas Tomek patrzy na mnie i z niedowierzaniem mówi: "Co ona (Kasia) zrobiła z Twoimi brwiami, że są w końcu równe?". Nie wiem, ale musiała coś wyczarować!:) Na zdjęciu poniżej (po lewej stronie) możecie poznać Kasię - specjalistkę od brwi, po prawej stronie efekt (bez kredki).


I duże zbliżenie (niestety po kilku nieudanych regulacjach moje brwi nadal mają gdzieniegdzie "dziurki", ale mam nadzieję, że z biegiem czasu i one w końcu znikną) oraz ekspozycja produktów niezbędnych do wyczarowania pięknych brwi:



Podekscytowana swoimi nowymi brwiami kupiłam przy okazji Instant brow pencil w kolorze Medium czyli kredkę do brwi z grzebyczkiem. Produkt zawiera wosk dzięki czemu również pielęgnuje i odżywia - za jakiś czas stworzę recenzję mojego nowego nabytku! Mam jeszcze ochotę na rozświetlającą High Brow i Ooh La Lift - w ogóle przyglądając się produktom Benefitu przez kilkanaście minut nabrałam na kilka z nich wielkiej ochoty!

Pamiętajcie, że w Brow Barach czeka na nas urodzinowa promocja - umawiając się na zabieg regulacji w dniu swoich urodzin nie zapłacimy ani grosza!

Dziękuję Pani Kierowniczce Sephory w Złotych Tarasach za umożliwienie wykonania zdjęć, Kasi za moje zadowolenie i profesjonalizm, Magdzie za wszelką pomoc - dziękuję!
Wizyta w Brow Barze marki Benefit czyli mam brwi idealne!
Czytaj dalej...

49 komentarzy:

  1. Bardzo mnie skusiłas:) Efekt super:) chyba sie wybiore do nich:)

    OdpowiedzUsuń
  2. OO, efekt piękny. Chyba będę musiała tam zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie! masz oczy jak Marlena Dietrich w "Błękitnym aniele" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz brwi, Agato! Muszę tego spróbować, mam nadzieję, że w Krakowie znajdę taki bar :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje nam sie ze brwi to nic takiego i nie poswiecamy im za duzo czasu a jednak odpowiednio wypielegnowane dodaja naszej twarzy wyrazu ..
    pieknie wygladasz ..

    OdpowiedzUsuń
  6. nie tylko brwi śliczne, ale i oczy nadzwyczajne =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Yyyyy a nie mogła tego wczoraj napisać?
    Dziś wpadłabym tam na małą regulację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze że Ty się w tym dobrze czujesz, mi się kształt nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ohla lift jest... do bani! najgorszy kosmetyk z benefitu, także dobrze się mu przypatrz :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również byłam u p. Kasi w dniu swoich urodzin kilka dni temu i również jestem zachwycona! Moje brwi były delikatnie nierówne - jedna ciut wyżej, ale większa nierowność polegała na ich kształcie - jedna brew miała słabo zaznaczony łuk. Nigdy u żadnej kosmetyczki nie uzyskałam takiego efektu, dlatego będę wydawać te 49zł. Dla mnie ten zabieg był bardzo wart swojej ceny. W końcu moje oczy wydają się większe, dzięki umiejętnej regulacji p. Kasia bardzo mi je otworzyła :) Jestem zachwycona i mogłabym tak długo pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no masz, dopiero teraz się o tym dowiaduję, a urodziny miałam kilka dni temu :P mam nadzieję, że podobne punkty powstaną nie tylko w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam chodzić do Kasi, ona potrafi zdziałać cuda, ja sama byłam u niej w zeszły piątek :) jak zawsze świetnie sobie poradziła. Nigdy nie żałuję pieniędzy wydanych na brow bar

    OdpowiedzUsuń
  13. O, to muszę na 15 lipca umówić się na regulację, haha :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisywałaś się wcześniej czy tak z marszu Cię przyjęli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o jacie, ale ci zazdroszczę! Są piękne.

    zostałaś OTAGOWANA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To że Pani Kasia - jeśli dobrze pamiętam :) dała Ci ankietę do wypełnienia nie powinno Cię dziwić, to powinno być wykonywane w każdym dobrym gabinecie również, jeśli kosmetyczka tego nie przestrzega, no cóż widać jakie ma podejście :) Mnie uczono jednak, aby taki wywiad przeprowadzac :) Powiedz mi czy Ty mialaś najpierw wosk a dopiero później hennę, dobrze zrozumiałam ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie ! było warto pozapuszczać krzaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne Ci te brwi wyczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyszło. Też bym musiała się wybrać, ale jakoś nie umiem zapuszczać brwi...

    OdpowiedzUsuń
  20. Vogue Beauty , zdziwilo mnie pozytywnie - poniewaz tak jak pisalam nigdy wczesniej nikt o takie rzeczy mnie nie pytal - jedyny raz przy peelingu kawitacyjnym: czy jestem w ciazy.

    Najpierw mialam henne, a pozniej wosk:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Agata, piękne masz brwi, jestem pod wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sprawa, a juz na pewno warto skorzystać z tej usługi w nasze urodziny. Wtedy jest to bezpłatne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie tez strasznie kusi pojscie do nich na brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawde zachwycajacy efekt

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszczę bardzo, gdybym miała u siebie to bym na pewno poszła. :) Może kiedyś jakimś cudem będę w stolicy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny efekt :) Brawa dla Pani Kasi, bo widać, że jest prawdziwą specjalistką w tej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny efekt ;)Na prawdę potrafi wyczarować cudo ;))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Są inne zestawy Julian? Muszę poszukać! Może znajdę coś...lżejszego ha ha zniechęciłam się bo kurde nie dawałam rady :-) zaczęłam biegać dodatkowo 3 dni temu i padam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie, szkoda, że nie pokazalaś brwi przed i po, oczywiście dwóch nie jednej;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Opłacało się przemęczyć z zapuszczaniem!! ..mi też by się przydało, tylko, że one nie chcą rosnąć :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Super efekt! :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga, tym razem kosmetycznego ;)
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny efekt!
    Mam coraz większą ochotę na wizytę w brow barze...

    OdpowiedzUsuń
  33. czuje sie bardzo skuszona tym stoiskiem benefitu, chetnie oddaabym swoje brwi w rece takiej specjalistki!!

    OdpowiedzUsuń
  34. brwi jak mewa w locie;);)idealne

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie, że podałaś adres. Czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  36. pozwoliłam sobie dodać na swoim blogu (przy wpisie o Brow Barze Benefit) link do tego posta ;) mam nadzieję, że nie masz tego za złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie wyszło tragicznie.Ostrzegam!
    Byłam wczoraj w Brow Barze w Arkadii. Pani Kasia zrobiła to szybko co prawda ale efekt..... sztuczny.
    Zrobiła mi kształt który w żaden sposób nie pasuje do mojej twarzy podkreśla niedoskonałości
    Naturalnie mam dosyć grubawe brwi ale wolałam je sto razy bardziej od tych zrobionych w Brow Barze.
    Z tego co wiem to nie wolno wyrywać włosków na całej lini brwi od góry i do dołu co zrobiła Pani Kasia, bo właśnie to dziwnie wygląda tak jak u mnie.
    Jestem wkurzona bo dosyć długo zapuszczałam brwi :-(

    OdpowiedzUsuń
  38. Niestety wyszłam mocno rozczarowana. Długo zapuszczałam brwi żeby dać słynnej Pani Kasi pole do popisu. Nie wiem po co daje ankietę o stosowanych lekach skoro nie potrafi skorzystać z informacji (przy izotretinoinie nie wolno stosować wosku a zanim się spostrzegłam już miałam go na brwiach:/ czyli ten aspekt pro forma). Pani Kasia nie zachowywała się profesjonalnie, zamiast zapytać czego oczekuje i zająć się klientką rozmawiała z koleżanką. Myślę, że bym to przecierpiała gdyby nie sam efekt. Jednym słowem: przeciętny. Wielkie rozczarowanie i najbliższa wizyta w urodziny. Nie warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja byłam w Krakowie w Brow Barze i wyszłam bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się wybieram w Krakowie. Napisz proszę, którą Panią polecasz?
      Dzięki :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...