23 maja 2012

Ulubione błyskotki, świecidełka na lato!


Moje letnie cudeńka, błyskotki i świecidełka - przepięknie wyglądające na nieco opalonej cerze! Trzech z nich używam także na rzadkie wieczorne wyjścia kiedy to usypiam Jagodę i wybywam wieczorową porą do Anki. Puder How Beautiful jest niezastąpionym bronzerem (to ten w białym opakowaniu).

Od lewej: Estte Lauder Illuminating Powder Gelee, MAC Mineralize Skinfinish Soft and Gentle, MAC How Beautiful, Lily Lolo róż Doll Face.



Od lewej: Estte Lauder Illuminating Powder Gelee, MAC Mineralize Skinfinish Soft and Gentle, MAC How Beautiful, Lily Lolo róż Doll Face.


Jakie są Wasze ulubione rozświetlacze?

Linki do recenzji:
Estee Lauder, Illuminating Powder Gelee
Mac Mineralize Skinfinish, Soft and Gentle
Mac, How Beautiful!
Lily Lolo, Doll Face
Ulubione błyskotki, świecidełka na lato!
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. uwielbiam wszelkiej maści rozświetlacze, największą miłością darzę chyba te z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnej z tych rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio bezkonkurencyjnie rządzi Mary Lou z The Balm . Pobił High beama , którego rózowy ton jakoś lepiej mi na zimę pasuje .

    Tego Estee szczerze porządam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lily Lolo przepiękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten z Estee Lauder wyglada smakowicie. U mnie na lato rządzi sypaniec Bourjois - ten właśnie: http://csimg.webkupiec.pl/srv/PL/0000373010729/T/340x340/C/FFFFFF/url/bourjois-poudre-de-soleil.jpg


    jest ciemny, ale jak nabieram trochę koloru, to sprawuje się znakomicie. przepięknie pachnie, ma sporo drobinek...idealny na lato : )

    OdpowiedzUsuń
  6. mam próbkę Doll Face i jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiko Shimmer Pearls 02 Optical Highlighter i Etude House Marble Marble 1 Ultra Super Hue :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bobbi brown shimmer brick w odcieniu pink quartz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulubione? Hmm Pale Tan z Kryolanu, Wet Sand z EDM,żelek Estee Lauder to chyba czołówka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. The Balm - Mary Lou! Jego perłowa poświata zachwyca mnie niczym black księżyca muskający sktórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten EL ma niesamowita strukture...

    OdpowiedzUsuń
  12. a ten soft and gentle MAC jest jeszcze w sprzedaży? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czemu spodziewałam się w tym poście biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. estee lauder matte bronze oraz stila 01

    OdpowiedzUsuń
  15. mam podobny lakier :)

    megaa cudeńka masz - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne ;) pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio polubiłam wszelkie rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przy mojej tłustej cerze rozświetlacz to nie najlepszy pomysł, zwłaszcza latem. Ale wbrew wszystkiemu czasem się skuszę na odrobinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna rodzinka :) ja wielkie MACowe MSFy. A ostatnio pokochuje na nowo Terra Inca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj jakie śliczne błyskotki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham Marry Lou z The Balm i ostatnio zaprzyjaźniam się z Betty tej samej firmy

    OdpowiedzUsuń
  22. Soft and gentle to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...