31 maja 2012

MAC, Myth - lakier do paznokci z kolekcji Fashion Sets.


Moje paznokcie wracają do świata żywych więc w końcu mogę zacząć je znów malować - to wszystko dzięki kuracji Biotebalem i odżywką z Eveline, ale o tym na razie cicho sza - recenzja wkrótce! Cielaczek, który możecie zobaczyć na zdjęciach to mój najnowszy nabytek - odcień Myth (kremowy) z Mac-owej kolekcji Fashion Sets (dostępnej w salonach w maju i czerwcu).

Z lampą:


Bez lampy:


Jest piękny, kremowy, do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy (wszystkie lakiery MAC-a, które mam wymagają trzech), a odpryski zaczynają się pojawiać po trzech dniach. Mimo, że nudziaków nie darzę zbyt dużą miłością - ten baaardzo przypadł mi do gustu! Jak Wam się podoba?
MAC, Myth - lakier do paznokci z kolekcji Fashion Sets.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. kolor lekki;)
    wole neonowe;))

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny kolor, chociaż jak dla mnie trochę za słaba jakość za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  3. sie podoba, jak i pomadka i błyszczol:)
    choć z fashion sets, to bardziej lecę na saint Germain;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękny kształt paznokci :)

    Kolor ładny, ale nie wiem czy wydałabym tyle kasy na lakier, który schodzi po trzech dniach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę chłodniejsze nudziaki chyba...

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny nudziaczek! choć wolę konkretniejsze kolorki na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek .
    Bardzo przypadł mi do gustu . ! ; D
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie . ; )
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/
    Jeszcze raz zapraszam i zachęcam do dodania się do obserwantów . ; D
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie mam zaufania do lakierów Mac ale ponoć zmienili formułę i chyba pędzelki w kolekcji lakierowej, która niedługo wejdzie (jakieś 15 czy 20 kolorów). Dobrze by było bo kolory ostatnio mają piękne. Jest taka słodka delikatna morelka w Beth Ditto... ech... :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień :) skusiłam sie tylko raz na lakier MAc i się od razu z nich wyleczyłam bo mimo 3warstw nie było tak kolorowo mimo, że odcienie mają piękne. Jestem zaskoczona, że ten, o którym piszesz spisał się już po 2giej warstwie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, uwielbiam lakiery nude ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...