27 maja 2012

Lektura na niedzielę 34: Spotkanie Olay & Pantene Pro - V.

Zapewne już widziałyście relację z tego wydarzenia, ale ja także dołożę kilka swoich zdjęć!:) W piątek (25 maja) wspólnie z kilkoma bloggerkami miałam wielką przyjemność uczestniczyć w spotkaniu zorganizowanym przez dwie marki: Olay i Pantene Pro - V. Nie będę się rozpisywała, ale przyznam, że był to jeden z najfajniejszych weekendów w moim życiu! Takiej kumulacji życzliwych i super fajnych osób w jednym miejscu naprawdę możecie pozazdrościć!

Ekipa Olay & Pantene, na zdjęciu brakuje Oli, która czuwała, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik (i bylo!). Na kolejnych dwóch zdjęciach możecie zobaczyć Kizię Mizię, kawałek Sweet and Punchy, Saurię, Ewalucję, Obssesion, Krzyklę.



Kosmetyki oraz Ambasadorki: Julia Pietrucha (Olay) i Marta Żmuda - Trzebiatowska (Pantene Pro-V)



Pyszności oraz Ania w roli modelki:



Ania z Julią Pietruchą, ja w oczekiwaniu na masaż twarzy oraz raz jeszcze dziewczyny:



Prezenty, hotelowe menu oraz Krzysztof w telewizji:



Ja po metamorfozie włosowej (mam nową grzywkę i loki!), Ania i make - up oraz łakomczuchy:


Przedostatnie zdjęcie zrobiła Obsession

Jeszcze raz dziękuję wszystkim bloggerkom za świetną zabawę oraz dziewczynom z Pantene, Olay, Oli, fryzjerom za niezapomniane chwile.

Na deser mam dla Was filmik z Warszawy! (w roli głównej Ania, operatorka nalezy do mnie, muzyka Grimes - Oblivion)

Lektura na niedzielę 34: Spotkanie Olay & Pantene Pro - V.
Czytaj dalej...

34 komentarze:

  1. Dzięki Agatka! Było super! Do miłego! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ta blondynka Ania prowadzi jakiegoś bloga???

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak łapczywie chwyta za tartę XD

    OdpowiedzUsuń
  4. ooom om om :D jakie wy tam pysznosci mialyscie:P szczegolnie z tego menu dla zwierzat haha :P

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę:) wszystko wygląda super i prezenty i słodkości i Wy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny filmik :) Agatko pięknie Ci w nowej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiało być super! Strasznie żałuję, że nie pojechałam... Bardzo ładne loki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak fajnie! :) Nie myślałam, że masz takie długie włoski (i śliczny kolor, btw) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. filmik mnie rozwalił :) Spielberg nie powstydziłby się takiego operatora ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszcze Wam tak milego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie potkanie to musi być świetna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zzdroszczę Ci Agatko urody :) Jesteś taka delikatna i w ogóle! Ahhh :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Balanga na całego:D Fajnie byłooo widac:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma za co:) zaluje ze mnie to spotkanie ominelo;) i tym bardziej zaluje, ze to w sumie z wlasnej glupoty i lenistwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ahahhaa :D filmik jest debest! to ja już wiem, czemu do nas nie zaszłyście :D hehe

    o rany, menu dla zwierząt domowych mi totalnie umknęło! genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny to super że miałyście okazję uczestniczyć w takim "iwencie". Fajnie że firmy podeszły do tego profesjonalnie :) Po zdjęciach i filmiku widać że atmosfera była świetna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokaż warszawskie zakupki :)
    Jak Dzień Mamy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam za tyle miłych słów!:*

    OdpowiedzUsuń
  19. no super miałyście to spotkanie :)) pozazdrościć :) a Krzysio w TV mnie rozwalił :D

    OdpowiedzUsuń
  20. To musiało być udane spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna relacja, czy mogę zapożyczyć zdjęcia? oczywiście napiszę, że to twoje bo tak to bedę musiała czekać na te od fotografa...

    OdpowiedzUsuń
  22. W pierwszym akapicie już mnie rozwaliłaś 'naprawdę możecie pozazdrościć!'. A żebyś wiedziała, że zazdroszczę!! I chyba nie powstrzymałabym się, żeby nie zrobić sobie zdjęcia z Martą Ż. Trzebiatowską!

    Widać, że świetnie się bawiłaś i życzę jak najwięcej takich wypadów. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. aga za operatorke dostajesz celujący!:)hahhaha
    Film jest nieco tajemniczy, trzyma w napięciu ( bo któż wie czy za chwilę nie skończę z głową w ścianie :)), ale Ty zachowujesz zimną krew i kręcisz dalej:)
    Moje ukochane chwile<3
    Dziękuję za ten czas!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna relacja :) Niesamowicie zazdroszczę! Filmik mega :) Uśmiałam się!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...