20 maja 2012

Lektura na niedzielę 33: Chanel Cruise Collection 2012.


14 maja Karl Lagerfled zaprezentował w paryskich ogrodach Wersalu bajkową kolekcję Cruise 2012/2013 przygotowaną dla domu mody Chanel. W pokazie wzięło udział aż 8 polskich modelek - Monika Jagaciak, Zuzanna oraz Joanna z agencji Gaga Models, Daga Ziober i Monika S. z agencji Model Plus, Zuza Bijoch i Patrycja Gadygajło z D’Vision. Pokaz otworzyła czarnowłosa Cara Delevingne , którą ja znam ze zdjęć prezentujących ubrania w internetowym sklepie Asos. Jak podobają się Wam makijaże? Dużo różu, naturalne brwi, krótkie i kolorowe fryzury z grzywką i delikatne usta.



Makijaże z bliska:





Foto: mat. prasowe, cafemakeup.
Lektura na niedzielę 33: Chanel Cruise Collection 2012.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. mi się to średnio podoba...ale bardzo się cieszę, że tyle polskich modelek wzięło w tym udział:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie porywa mnie ten look, ale fajnie, że róż jest doceniony :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podobają mi się. Modelki wglądają na wyczerpane i chore

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też raczej jestem na nie :) róż jest dziwnym kolorem i potrafi (będąc na powiekach) skrajnie oszpecić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwnie wyglądają cienie na oczach bez wytuszowanych rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  6. no kurcze nie przemawia to do mnie zupełnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. cóż widziałam lepsze makijaże Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podoba mi sie za bardzo a ostatnie zdjecie mnie przerazilo... szuka sie modelek z oryginalna uroda ale ta jest na moj gust po prostu brzydka :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż i fryzura nie jest ładna ani kobieca, jest dziwna. Jednak to pokaz mody, więc można to zaakceptować w tym miejscu. Niestety niektórzy odczytują modę zbyt dosłownie i przenoszą pełną stylizację haute couture na ulicę, a nie o to chodzi. Na pokazach mody można zaprezentować kreację, która ma być twórcza, projektant może puścić wodze fantazji nieograniczonej regułami codzienności, a więc może pokazać dużo więcej niż tak naprawdę zostanie wykorzystane w kolekcji na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  10. niech ktos mi powie ze modelki sa ladne to go opluje :P look mi sie nie podoba , ale nawiazuje on do uzywania jednego koloru na powiece co mi sie podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sam makijaż mi się podoba ale jak wiadomo nie wszystkim pasuje to samo:) Na pierwszym zdjęciu w poście wygląda fajnie ale przy tych różowych i siwych włosach już nie jest tak efektowny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaże pooowiedzmy że oblecą, jak kto lubi... ale stylizacja fryzur a'la brudny, zużyty, wygolony samojeżdżącą kosiarką mop - trochę to obrzydliwe. Lubię szaleństwo poplątane z ekscentryzmem, ale nie w tym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam bardziej przekombinowane, wiec nie jest zle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza myśl to ''skąd one uciekły???'';)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi się podoba - ja rowniez nie maluje rzes na co dzien wiec ten look bardzo mi odpowiada, no i jest duzo rozu i fryzury jakie sama kiedys mialam - uwielbiam krotkie grzywki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne! I makijaże, i ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te fryzury mnie przerażają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, ja mam zielono-niebieskie oczy ale chyba takiego różyku bym sobie na powiekę nie strzeliła :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widzę siebie w różach, za to podobają mi się takie mocne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Za różowo zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 zdjecie mi si epodoba ale ogolnie to mi sie ten look nie podoba....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...