28 maja 2012

Dzień Mamy i prezenty!


Uwielbiam obchodzić wszystkie święta, okazje, urodziny, imieniny, a od niedawna świętuję kolejną datę - Dzień Mamy! W tym roku dostałam od Jagody (czyli od Tomka:)) moje ulubione wiosenno - letnie perfumy czyli Donna Karan Golden Delicious. Pisałam Wam o nich już jakiś czas temu - nic się nie zmieniło, nadal je uwielbiam! Zapach został stworzony z myślą o jesieni, ale ja wolę go w ciepłe, słoneczne dni. Na zdjęciu możecie także próbki, którymi został obdarowany Tomek przy zakupie perfum...

Pisząc posta zastanawiam się jakie jeszcze święta i okazje będę mogła obchodzić? Dzień Babci - to jeszcze za dużo czasu!
Dzień Mamy i prezenty!
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. Z DKNY lubię tylko zapach Pure, natomiast te jabole to nie dla mnie :).
    Miły prezent na miłą okazję... Jakie święta można jeszcze obchodzić? Skoro nawet braki okazji bywają okazjami, to codziennie można mieć święto :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh Zoila, znów filozofujesz :) ?

    Cudowny prezent.

    Ja znów co okazję to zbieram beadsy z apartu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No, co ja bym chciała dostawać takie prezenty codziennie :D. Nie ma w tym filozofii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam zielone jabłuszko i kocham bezgranicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zoila, usmiałam się z tych jaboli:)
    A wiesz, że ja nie lubię żadnych innych odmian jak tylko właśnie tą złotą??
    I ostatnia wersja babezkowa - cytrynowa tarta jeszcze mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne prezenty :) ciekawe czy ja też takie będę kiedyś dostawać an Dzień Matki (o ile zostanę mamą) :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Nie miałam jeszcze tych perfum. Pamiętam reklamę w tv, ale jakoś mnie nie przekonała, na rynku mamy taki duży wybór, że aż trudno się zdecydować. margaret1992.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten zapach, nawet go lubiałam,ale nie zachwyciłam się nimi,aż tak,żeby do nich wkrótce powrócić:) W każdym bądź razie, zazwyczaj każdy prezent jest miły.
    Można jeszcze obchodzić dzień jaki sobie wymarzysz i zapisać go w kalendarzu jako święto :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja juz mam dosyc tych jabłek tyle ich ale złota wersja jest bardzo ciekawa, taka szampańska:))

    OdpowiedzUsuń
  10. A swoją drogą to trochę nie fair, że biedny tata musi mamie na jej dzień prezenty od dzieci kupwac nie? ;)
    U mnie tatuś sprezentował mamusi Pandorkę z początkiem kolekcji zawieszek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratki z okazji Dani Mamy :)
    próbki ciekawe - clinique :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jakie Jagódka mamie piekne prezenty podarowała !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. niedługo dzień dziecka - kolejna okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. szczęściaro masz jedną okazję więcej do świętowania :) ja od kota nic nie dostałam :P ale niedługo moje urodziny i imieniny :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
  15. proponuję jeszcze dzień dziecka (w końcu każdy jest czyimś dzieckiem prawda), Międzynarodowy Dzień UFO (2. lipca), Dzień Musztardy (6. sierpnia), Dzień Bloga (!) (31. sierpnia) a najbardziej podoba mi się chyba Światowy Dzień Antykoncepcji :D (26. września) :D
    Ja na pewno będę jeszcze świętować Dzień Czarnego Kota (17. listopada) i ogólnie światowy Dzień Kota (17.lutego) :) jak sama widzisz - na upartego jest co świętować :))
    Piękne prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  16. dzien babci narazie zostaw tym kolo 60tki czyli mnie prawdziwej babci czterech pieknych wnuczek pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama chętnie przygarnęłabym takie prezenty.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No ja ostatnio nic nie obchodze :P
    Ale perfumy super ;P moze wiesz, drugie dziecko i podwojny dzien matki? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam jeszcze tego zapachu... Aż wstyd :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...