29 maja 2012

Dior, Summer Mix - kolekcja lakierów do paznokci, lato 2012.



W samym sercu lata Dior stworzył Summer Mix, jasną, popową linię o wibrujących kolorach. Będący idealnym dodatkiem do letniej garderoby i złocistej skóry, Summer Mix prezentuje 4 cukierkowe odcienie lakiery do paznokci o nowej konsystencji.

Dior Vernis Gloss, nowy blask paznokci - lakier do paznokci, który wyznaczy trendy na lato 2012. Oryginalna formuła zapewnia błyszczące, lekko przeźroczyste wykończenie paznokci. Tworzy to nowy kolor i połysk, dla paznokci w ultra-wibrujących, cukierkowych i błyszczących odcieniach z nutką egzotyki:
Cosmo, żurawinowy róż
Calypso, czerwień owocu granatu
Acapulco, cytrusowo intensywny żółty
Lagoon, niebieski w odcieniu curaçao.

Który odcień przypadł Wam do gustu? Lubicie takie kolory na swoich paznokciach?

Kolekcja Summer Mix dostępna w sprzedaży od połowy czerwca 2012 roku.
Dior, Summer Mix - kolekcja lakierów do paznokci, lato 2012.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. jej,ale mocne kolory, ja wolę pastelę jednak ;) margaret1992.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Calypso wg. mnie zdecydowany faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie wpadły mi w oko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory ale nie ma mój portfel :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolory ,ale chyba nie warto wydawać takich pieniędzy na lakiery:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne, ale na bank będą drogie - wie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dłonie jak u dmuchanej lali hahah :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mój portfel też nie - zwykły czysty niebieski mogę kupić za 5zł:D. Ale zdjęcie promocyjne w bardzo fajnym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio dużo używam różowych lakierów, ale prawda jest taka że wszystkie powyżej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oby były brzydkie.. oby były brzydkie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic mnie nie powaliło :) Nic odkrywczego nie ma w tych kolorach...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...