10 maja 2012

City Matt, Lirene - podkład matująco - wygładzający.


City Matt marki Lirene należy do podkładów po które sięgam raz na jakiś czas, nie znaczy to jednak, że go nie doceniam. Jest to produkt matująco-wygładzający, który dzięki specjalnej formule Nylon 12 sprawia, że skóra jest jedwabista i doskonale matowa. System mikrogąbeczek pochłania nadmiar sebum, natomiast witaminy E i C doskonalą kondycję skóry twarzy i zachowują jej młody wygląd. Dlaczego napisałam, że używam go sporadycznie? Ponieważ jest gęsty i dość solidnie matujący więc w przypadku mojej cery sprawdza się znakomicie w dni kiedy chciałabym coś ukryć i poprostu uważam, że potrzebuję czegoś cięższego. Posiadam odcień 203 (jasny) oraz 204 (naturalny), zazwyczaj je mieszam albo używam tylko 203 (na zdjęciu poniżej).


Podkład City Matt nie wysusza skóry i nie zapycha, całkiem dobrze kryje i trwa kilka godzin w przypadku cery suchej/wrażliwej. Niestety nie potrafię Wam napisać jak sprawdza się przy cerze tłustej/ mieszanej, a to szczególnie dla nich jest dedykowany. Plastikowe opakowanie jest zwieńczone pompką, która jest bardzo higienicznym rozwiązaniem - także praktycznym - nie ma szans na rozlanie się podkładu w torebce. Jest jednak jedna rzecz, która może przeszkadzać - zapach. Są dni, gdy zupełnie mi nie przeszkadza, a zdarzają się i takie kiedy jest przytłaczający i po aplikacji wciąż go czuję. Myślę więc, że przed zakupem, dla pewności udajcie się do drogerii i powąchajcie.

Na twarzy odcień 203 (i moje brwi jeszcze przed regulacją w Brow Barze):


City Matt ma pojemność 30 ml i kosztuje w zależności od miejsca zakupu 20 - 25 zł. Dostępny jest w pięciu odcieniach.
City Matt, Lirene - podkład matująco - wygładzający.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. och jeśli masz cerę suchą..to nie powinnaś używać tego typu produktów do swojej cery...aby nie pogorszyć jej stanu..ciekawe jak by się sprawdził dla cer tłustych..? heh ciekawe...Lubię tą firmę ale za podkłady to nie szczególnie.Może dla tego że długo się nie utrzymują...Recenzja jest bardzo fajna ,z zaciekawieniem czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perelko, tak jak napisalam - uzywam go czasami, nie jest to moj codzienny podklad.
    Dzieki za komentarz!
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe, czym bym znalazła odcień dla siebie. często jest to trudne ze względu na moją jasną cerę. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskoczyłaś mnie dobrą opinią o tym podkładzie, bo jak na razie to nasłuchałam się samych negatywów. Teraz używam bardzo lekkich podkładów, ale może na jesień się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. jejciu, ja bym się bała na moją suchą cerę nałożyć matujący podkład.. odważna Agatka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ona (Cera) nie jest taka strasznie sucha teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, zmieniło się opakowanie. Muszę w końcu kupić ten podkład

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam w starym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój ulubiony podkład :) teraz w nowym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. o tym podkładzie w sumie niewiele słyszałam, ale ogólne opinie o podkładach Lirene jakieś opiewające w zachwyty nie są z reguły ;)
    a co do stosowania matujących podkładów na suche cery - mimo, że jestem posiadaczką bardzo suchej skóry to zdarza mi się takich używać i krzywdy mi nie robią :) jednym z moich ulubionych podkładów jest matujący podkład z Catrice, mimo, że matuje to sprawdza się o wiele lepiej niż niejeden "nawilżający" podkład :) także nie ma co generalizować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem dobry podkład, używa go moja mam i siostra i są zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja używam go naokrągło cały rok z tym, że mam cere mieszaną. Ja w tym podkładzie sie zakochałam i używam go od ponad 9 lat już!

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie mialam stycznosci z podkladami lirene

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam, że w przypadku skóry tłustej słabo daje radę. Mat szybko znika. Ale nie sprawdziłam na własnej skórze, wolałam nie ryzykować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam go, ale czytałam opinie, że jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także nigdy nie używałam jakiegokolwiek podkładu Liren ale widzę że jest fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam jednego czy dwóch podkładów z tej firmy, ale niezbyt mi podpasowały

    OdpowiedzUsuń
  18. Kultowy produkt :) Kiedyś go używałam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też go używam od czasu do czasu, ale lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi nie podpasował, kolor nie był dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też ten zapach nieco przytłacza ;)
    Fajnie było Cię Agatko "zobaczyć" na filmiku z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedyś miałam coś z Lirene, ale mnie nie zachwycił, ciekawe jak ten sprawdziłby się na mieszanej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiedziałam, że zmienił opakowanie :) kolory średnio mi pasują

    OdpowiedzUsuń
  24. Zastanawiam się czy dobrałabym sobie kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sprawdzę i opowiem Wam jak działa według mnie.
    Nie przekonałam się jeszcze do marki Lirene, ale może to zmieni się wkrótce?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...