24 maja 2012

Beth Ditto for MAC - Deeply polka dotted powder, Powder To The People - swatche.

W związku z dużym zainteresowaniem, jakie wywołał mój MAC - owy kropkowaniec wstawiam zdjęcia na sobie - wybaczcie, pstrykane na szybko - Jaga ma anginę i mam mniej czasu na wszystko bo musimy częściej się przytulać :)

Na kościach policzkowych wygląda jak bronzer, nawet jeśli dostanie się na pędzel spora ilość niebieskiego pigmentu przy porządnym blendowaniu nie będzie się odznaczał. Moim zdaniem dziewczyny z bardzo jasną cerą muszą uważać na tą niebieskość - może sprawić, że na policzku pojawi sie trupi kolor.


I kreska na oku namalowana niebieską kropką, po kilku godzinach wygląda jeszcze lepiej ponieważ lekko się rozciera i tworzy efekt a'la smoky:)


Jak Wam się podoba w akcji? Byłam pewna, że jako róż będzie bardziej różowy, a jednak beżowy i brązowy kolor sprawiają, że daje efekt brązujący.
Beth Ditto for MAC - Deeply polka dotted powder, Powder To The People - swatche.
Czytaj dalej...

27 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się podobają Twoje brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wygląda na Twoich policzkach :) jednak osobiście boję się tych niebieskich kropek :P nie jestem typowym bladziochem, ale mimo wszystko obawiałabym się trupiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sie mimo wszystko troche boje jego intensywnosci :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy i oryginalny produkt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wygląda na policzkach, ale ten niebieski mnie jednak przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda szkoda,że u mnie w pobliżu nie ma MACA:(

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny, ale wciąż ten kosmetyk mnie dziwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a to takie buty :) kreska mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie dziwny jest ten kosmetyk..

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny jest, pokaż jeszcze żółty na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, daje naturalny efekt.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kreska, ale kosmetyk sam w sobie jest trochę... dziwny ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie, dziwny ten puder :-) Ale trzeba by przetestować na własnej skórze...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie! Ciekawy produkt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba miałabym gdzieś efekt, mając w rękach coś tak uroczego :D

    ale tak czy siak efekt mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz to już nie rozumiem tego produktu. Wyglądał na róż, choć nazywał się puder, a na policzku wygląda jak bronzer...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet fajny, chociaż faktycznie róż mógłby być bardziej różowy. Ale nic to, przynajmniej trochę kasy zaoszczędzę :))

    zdrówka dla Małej :*

    OdpowiedzUsuń
  19. jam blada, czyli nie dla mnie.. jak dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie bomba, ale wciąż jednak ciężko mi uwierzyć, że ten kwiatek jednak brązuje. :D No nie dociera to do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. oj, nie dla mnie jednak, a takie piękne cudo :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki Ci bardzo za ten post - jak lekko byłam pudrem nim wcześniej zainteresowana, tak po Twojej recenzji odwidział mi się całkowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielofunkcyjny produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...