23 maja 2012

Beth Ditto for MAC - Deeply polka dotted powder, Powder To The People.


Takie prezenty to mogę dostawać jak najczęściej! Bardzo chciałam mieć ten puder, zastanawiałam się w jaki sposób go kupię - ponieważ kolekcja MAC -a i Beth Dito będzie dostępna tylko w dwóch salonach w Polsce - w Warszawie (Złote Tarasy, Galeria Mokotów). Mikołaje jednak istnieją i jak widać pojawiają się także w maju!:)




Deeply polka dotted powder (Powder To The People) to mieszanka kilku intensywnych kolorów - na zdjęciach możecie zobaczyć swatche, a wyżej na moich palcach - efekt zmieszania kolorów. Byłam pewna, że nie będzie nadawał się do podkreślania policzków, ale nic bardziej mylnego - można nim robić wszystko, również stworzyć tęczę na powiekach!


Beth Ditto for MAC - Deeply polka dotted powder, Powder To The People.
Czytaj dalej...

27 komentarzy:

  1. kosmetyk wielofunkcyjny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest piękny! zapewne nie do zdobycia, więc nacieszę oko zdjęciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam że będzie dziwny ale skoro mówisz że ok;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też chcę! :> gdzie można dorwać mikołaja w maju? XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaska, czy bylas grzeczna pytam ja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniutki :) ja też chcę Mikołaja w maju byłam nad wyraz grzeczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Och nie, no nie wytrzymam, ja tak bardzo chciałam ten puder i w sumie dalej chcę. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wygląda :)

    Szkoda,że nie ma go w krakowskim macu

    OdpowiedzUsuń
  9. no proszę jaki kolorowy wariat - w życiu bym nie pomyślała żeby takie kolory wykorzystać na róż ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Może w końcu się dowiem, czy te kropki są tylko na wierzchu :D. Nurtuje mnie to odkąd tylko pojawiły się zapowiedzi tej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. z ilosci koloro,chyba bym nie wiedziala jak go uzywac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zoila, mnie też to nurtuje, ale chyba nie są tylko na wierzchu...

    OdpowiedzUsuń
  13. W bazie jest dużo różu, więc po zmieszaniu z kropkami będzie taki złamany różo-brązik. Żółte i niebieskie pigmenty są bardzo często w podkładach tylko wymieszane : )).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pstrokaty :) Ciekawy produkt!

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie jakoś nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, nie pomyślałabym, że tym kropkiem można zrobić poliki!! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Marti, do szaleństwa mnie doprowadzisz, ja po prostu jestem oczarowana tymi kropkami. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Vila, bo Marti to MACowa kontestatorka jest :) Ma ich tyle, że może sobie na to pozwolic.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale świetny! Chcę go :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Puder sprawił, że na mojej twarzy zagościł uśmiech. Świetne kolorki poprawiające humor ;) Też chcę :D
    A jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodziewałam się ciut innego efektu, ten nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...