11 maja 2012

Beth Ditto dla MAC, już w czerwcu!


Na początku czerwca w dwóch salonach marki MAC w Polsce (Złote Tarasy, Galeria Mokotów - Warszawa) pojawi się kolekcja kosmetyków do makijażu sygnowana przez samą Beth Dito (kto jej nie zna, niech posłucha!).Co tu dużo pisać, zobaczcie zdjęcia!



Pro Longwear Lipcreme - 100 zł
Dear Diary – Bright neon pink
Booyah!!! – Bright orange
You’re Perfectly Already – Neutral pale pink
Love Long Distance – Light mauve
Heart Hangover – Deep purple

Lip Pencil - 60 zł
Nightmoth – Blackened plum (Repromote)
Entertain Me – Clearly orange (Repromote)
Embrace Me – Vivid pinkish fuchsia (Repromote)
In Synch - Bright yellow pink (Repromote)

Shade & Smoke Shadow/ Liner - 128 zł
Beth Mask – Reddish brown bronze liner/ Golden peach pink shadow
Little Miss Moffet – True black liner/ True white shadow
Drag, Strip – Smokey navy liner/ Pale blue shadow
Beth or Glory – Deep brown liner/ Bright blue shadow

Powder To The People - 160 zł - Deeply polka dotted powder

Liquidlast Liner - 75 zł - Point Black – Black (Repromote)

Zoom Lash Mascara - 70 zł
Plum Reserve – Light violet purple (Repromote)
Blue Charge – Deep navy blue (Repromote)
New Hue – Blackened burgundy (Repromote)
Zoom Fast Black Lash - 70 zł, - Black (Repromote)

Nail Lacquer - 65 zł
Vagabondage – Mid-tone lavender
Near Beth Experience – Light yellow
Life and Beth – Milky peach
Nocturnelle – Black

7 Lash - Natural Length (rzęsy) - 55 zł

A na deser:



Wpadło Wam coś w oko? Mi puder i podwójne linery!
Beth Ditto dla MAC, już w czerwcu!
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. jakoś nie przemawia do mnie promocja tej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wpadło, wpadło. A wiesz, ze właśnie zadzwonili do mnie - robią łapankę na warsztaty (chyba mało chętnych) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nic mnie nie chwyta za serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojjj ja to ten puder bym zgarnęła i szminkę pomarańczową. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. krzyklo, wiec idziesz?:)

    Marti, nie klam nie klam! na pewno cos bys przytulila:)

    Marta, przez Beth?


    VIla, ja rowniez!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nic mnie specjalnie nie kusi, ale muzyka Beth całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nic mnie szczególnie nie urzekło. Być może dlatego, że po prostu nie pałam wielką miłością do MAC'a

    OdpowiedzUsuń
  8. JAk za darmo to bym brała wszytsko :DD

    Zacny blog :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. pomadki cudowne, właściwie każdy kolor mi się podoba.. a najbardziej wszystkie na raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaaaa, chcę prawie wszystko!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie idę (czemu u Ciebie nie ma opcji odpowiedzi pod odpowiedzią? ;))- brak czasu i trochę chyba szkoda kasy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie pomadki, tusz do rzęs. Na pewno odwiedzę MAC wkrótce i kupię produkty.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...