18 maja 2012

Będę miała wakacje!

Muszę Wam się pochwalić - nie mogłam wytrzymać. W lipcu będę miała bardzo krótkie wakacje! Jadę sama, będę się relaksować i nabierać sił, rozkoszować się chwilową wolnością i tęsknić za J i T.



Czeka mnie podróż na Mazury - nigdy tam nie byłam, hotel w którym będę odpoczywać to Villa Port w Ostródzie. Czekają na mnie baseny, jacuzzi, aqua park, fitness, będę mogła skorzystać także z zabiegów spa. Nie mogę się doczekać dziewczyny! To będzie weekend przeogromnej przyjemności!

Będę miała wakacje!
Czytaj dalej...

32 komentarze:

  1. Strasznie się cieszę, że sobie wypoczniesz :) Chociaż to dopiero w lipcu, już życzę Ci bezpiecznej podróży i miłego relaksu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam :D udanego wyjazdu !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, a dlaczego sama? Jakiś prezent? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jakiej to okazji takie luksusy? :D Też chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bylam w ostrodzie jakies 2 lata temu na wakacjach. ladne miasteczko ale fajnie ze bedziesz miała taki wyyyypasiony hitel bo raczej poza nim nie ma zbyt wiele ciekawych rzeczy do ogladania. po tygodniu byłam dosc znudzona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. hotel wygląda fantastycznie :) udanego wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku cudowny hotel! Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam tydzień w Villa Port :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm.. Trudne pytanie. Było fajnie, w porządku. Ale to nie to czego szukam i oczekuję na taki "totalny relaks" (pomijając to, że raczej wolę inne wakacje). Dlatego oceniam tylko i wyłącznie w kategorii miejsc "do relaksu" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. villa port z zewnątrz prezentuje się równie okazale z zewnątrz jak i wewnątrz. fajnie położona nad samym jeziorem w centrum miasta. ciekawe miejsce na wypoczynek :D udanego urlopu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiekne miejsce:) mam nadzieje ze sie zrelaksujesz nalezycie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Łaaaaaaał........ Już same obrazki przyprawiają mnie o zazdrość. :D
    Oby dobrze Ci służył ten wyjazd-a zapewne będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale szałowo:) Oj z masazami i jacuzzi, cudownieeee.
    Zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  14. mruuuu ... :D pieknie az chce się zwłoki wyłożyć
    Też się w lipcu urlopuje .. o ile Grecy coś nie nawydziwiają i w ogóle dojdzie do tego wylotu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wakacjami tez sie dzielimy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Ale zazdroszczę :) Fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostróda zapewne nie pozwoli Ci się nudzić. A hotel wygląda elegancko

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne wnętrza. Już teraz życzę Ci miłego pobytu i oczywiście koniecznie napisz o swoich wrażeniach.

    OdpowiedzUsuń
  19. I bardzo dobrze Mamuśka, zasłużyłaś na odpoczynek :)) Niech Ci się urlopik uda w pełni!

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja droga zapraszam na kawę!!!koniecznie !!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...