26 maja 2012

Alverde, peeling z ekstraktem z moreli i nagietka.

Jakiś czas temu nabrałam wielkiej ochoty na kosmetyki naturalne, z tego właśnie powodu w moje ręce trafił peeling do twarzy niemieckiej marki Alverde. Peeling z ekstraktem z moreli i nagietka to łagodny, krzemionkowy preparat, który delikatnie oczyszcza cerę z martwego naskórka. Ekstrakt z pestek moreli oraz oliwa z oliwek odpowiednio nawilżają skórę, a wyciąg z nagietka łagodzi podrażnienia. Jeśli jeszcze nie znacie kosmetyków Alverde (dostępne w niemieckiej sieci drogerii d&m) spieszę wyjaśnić, że produkty spod ich strzechy są przebadane dermatologicznie, nie zawierają konserwantów, silikonów, olejów mineralnych, emulgatorów PEG, oparty na roślinnych składnikach z kontrolowanych upraw oraz co najważniejsze są vegańskie. Niewątpliwym plusem jest także cena - mój peeling kosztował około 2 euro (ok. 10 zł).



Co o nim myślę? Przede wszystkim jest bardzo delikatny, mogą go stosować więc osoby z wrażliwą buzią - ja wolę większe zdzieraki. Skóra po użyciu jest odświeżona i gładka, ale dla mnie mógłby być w sumie stosowany do codziennej wieczornej pielęgnacji. Nie czuję żadnego wielkiego wow, aczkolwiek tak jak podkreślam - dla osób z bardzo wrażliwą cerą mógłby być doskonały. Przyjemny zapach - ja czuję głównie brzoskwinię (a może brzoskwinia pachnie tak samo jak morela?) i jeszcze bardziej przyjazny skład i cena. Mimo bardzo deliaktnego działania nie uważam, abym wyrzuciła pieniądze w błoto, bardzo chętnie wypróbuję inne produkty marki Alverde. Wrażliwce koniecznie powinny spróbować tego peelingu!
Alverde, peeling z ekstraktem z moreli i nagietka.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Ja bym go nie mogła używać, bo zawiera w składzie nagietek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak delikatny to nie dla mnie też wole mocniejsze zdzieraki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alverde ma super kosmetyki.Bardzo je lubię,więc szkoda,że nie można ich u nas dostać:(

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam fotki ze spotkania z olay i pantene :) śliczny miałaś naszyjnik;)!

    też dostałam zaproszenie, ale oczywiście zanim wlazłam na pocztę i zobaczyłam to było za późno ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mocniejsze :)
    Zapraszam również do siebie na rozdanie z wyjątkową torbą shopper :)
    http://ellysska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oj! ja mam wrażliwą skórę.. więc chyba trzeba się przejść do dm'u i kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. musze sprobowac w koncu ta marke. Slyszalam same rewelacje.Z wiekszymi zdzierakami traa uwazac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że robią też takie kosmetyki dla wrażliwców :) Ja się raczej nie skuszę, używam mocniejszych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh szkoda, że nie mam dostępu do tych kosmetyków, bo produkty wydają się być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  10. NIe znam, ale za te cenę tez bym chętnie wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że niedługo będzie można dostać te kosmetyki w Polsce;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...