20 kwietnia 2012

Szary + brokat = weekendowy manicure.

Ile można!? Nie malowałam paznokci od ponad dwóch tygodni i nadszedł kres, a niech będą w jakimkolwiek stanie - nie będę sobie odbierać tej przyjemności. Nadal szprycuję się Biotebalem, jak tylko zjem wszystkie tabletki podzielę się z Wami moimi obserwacjami. A dzisiaj moje paznokcie noszą Hopscotch z Topshopu potraktowany Circus Confetti od Essence. I od razu lepszy nastrój :) Tak naprawdę to jestem strasznie zmęczona, zwykle kładę się spać około 24 i tak było wczoraj - tyle, że kiedy ja się położyłam, Jagoda wstała: hej ho przygodo!


Szarak z Topshopu chyba już powoli umiera, ma ponad dwa lata i staje się lekko ciągnący, pora się z nim pożegnać. Wybaczcie zdjęcia z oddali, ale nie będę Was katowała stanem paznokci.
Szary + brokat = weekendowy manicure.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt :) Moje paznokcie też nie są idealne, dlatego na razie odpuściłam sobie malowanie i męcze je odżywką...

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś szaroscie srednio lubie ale u Ciebie usper wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wytrzymalaś i tak niebywale dlugo .Podziw !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda.:)
    'Confetti' fajnie ożywia szarość.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozweseliłaś tego szaraka tym brokatem;) fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłaś dzielna :) Ładny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kombinacja, takie wyłamanie się z wiosennego, pastelowego trendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. circus essence swietnie wyglada chyba z kazdym lakierem :D !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne! Muszę też spróbować. Zainspirowałaś mnie :) Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny efekt :). Kupiłam sobie dziś mały brokacik do jakiegoś nudziaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie podoba mi się. Efekt "brudnych paznokci" to nie mój gust.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...