23 kwietnia 2012

Pokaż mi swoją kosmetyczkę!

I pokazałyście! Bardzo dziękuję wszystkim dziewczynom, które uchyliły rąbka tajemnicy i zdecydowały się pokazać zawartośc swoich codziennych/wyjazdowych kosmetyczek lub produktów, których używają codziennie. Leniuchy, które zgłaszały się, że wyślą mi zdjęcia, a tego nie zrobiły - macie minusa!:)





1. Natalia
2. Jagoda/Blueberry
3. Agnieszka
4. Beata
5. Ewa
6. Zusska
7. Anka (kurWtyna)
8. Agata czyli ja - Agata Ma Nosa.
Dziewczyny, raz jeszcze dziękuję za zdjęcia!

Dzisiaj ogłoszę wyniki konkursów!
Pokaż mi swoją kosmetyczkę!
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Moje podreczna kosmetyczka jest minimalna , że żal.pl :D ... tylko puder prasowany i pomadka plus mini szczotka do włosów hehehe ... Nieznoszę dźwigania połowy łazienki ze sobą ,ale widzę , że Ty chyba też :D

    BTW . wyniki , wyniki trololo! :D
    Miłego poniedziałku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. na bogato, na poczatku myslałam, że wszytsko Twoje i tylko Twoje;)

    jak zawsze nic nie wiem (moja wina, wiem), a wysłałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam oglądać takie rzeczy :) zawsze na zeberce (bodajże) siedzę i wpatruję się w to, czego dziewczyny używają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, wiedziałam, że o czymś zapomniałam :( Wstyd mi!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że Agnieszka trzyma kosmetyki w takim samym pudełku jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja caly czas nie wiedzialam co ma zawierac ta kosmetyczka i dopiero teraz zrozumialam ze te uzywane codzieinnie, najukochansze kosmetyki!! ;-) myslalam ze ma to byc calosc i sie przerazilam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakbym miała dołączyć ze zdjęciami kosmetyczki (tego co targam na malowanie w kufrach) chyba serwer by się zawiesił ; ))).

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że będzie więcej zdjęć :P Myślałam, że będę mieć najmniej kosmetyków na zdjęciu a tu proszę, jednak używam porównywalne ilości do Was :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana i jak znajdziesz chwilkę to popraw linki do blogów, bo są wpisane jako podstrony Twojego bloga i pojawia się, że strona nie istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kosmetycznerecenzje, ja tez myslalam, ze bedzie wiecej, ale reszta to leniuchy!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cos mi sie skopalo i nie moge zmienic linkowania :( nie wiem o co chodzi:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłam się zgłosić, to byłby zaszczyt. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Madeleine, nastepnym razem dam znac Ci osobiscie, o! ok?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super. szkoda, że nie wiedziałam, podesłałabym napewno! Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko, pewnie, byłabym przeszczęśliwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to mam sklerozę..
    Ale kosmetyczki fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Agato, następnym razem będę pamiętać :D lubię oglądać właśnie takie zdjęcia - co używam na co dzień, co nam służy najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nic jak zwykle nie wiedziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna akcja,szkoda,ze za pozno o niej przeczytalam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna akcja :) Ja też leń niestety...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłosiłam się do konkursu z kremami Vichy, a o tym zapomniałam. Wstyd mi. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. o jakie ladne kosmetyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też przegapiłam musisz zrobić reaktywację :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda że tak mało zdjęć... A Tyle chętnych było w komentarzach

    OdpowiedzUsuń
  25. A w mojej tylko puderniczka ;)
    Faktycznie coś ich mało, ja przegapiłam ze względu na brak dostępu do sieci chlip chlip :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdybym wiedziała wcześniej o akcji, też chętnie bym wysłała. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...