28 kwietnia 2012

Pachnące zakupy: babeczka, truskawka, pomarańcza...

Znowu poczyniłam malutkie, naturalne zakupy. W babeczkach do masażu zakochałam się i zdecydowałąm na mały zapas - tym razem ponownie wersja ciasteczkowa oraz trochę bardziej wisoenno - letnia pomarańcza z bergamotą - pachnie obłędnie! Aromaty mydeł były na tyle kuszące, że zapragnęłam także i ich - różowe to truskawka, białe z krateczkami to...imbir! Pisałam Wam już niejeden raz i nie jeden raz jeszcze napiszę: kocham zapach imbiru! Mogłabym wąchać nieustannie, a gdybym znalazła perfumy imbirowe, które faktycznie odzwierciedlają zapach - z pewnością byłyby moje! (Może takie znacie?:))




Kosmetyki kupiłam w Bańce Mydlanej, 13 dnia miesiąca - to ważne ponieważ wtedy ceny są obniżone właśnie o 13 procent! Mydełka jak i babeczki kosztowały więc nieco ponad 10 zł za sztukę!
Pachnące zakupy: babeczka, truskawka, pomarańcza...
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. Mydełka pięknie wyglądają - aż szkoda by mi było ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, mnie zawsze szkoda napoczynać takie piękne okazy:-) A zapachy musza być obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jesteś chyba pierwszą osobą od której słyszę, że lubi zapach imbiru. :) Ślicznie wyglądają te mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo do tej pory widziałam że babeczki do masażu ma tylko bomb, i jakoś drożej wychodziło, a babeczki do masażu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale generalnie tanio w Bańce nie mają... na allegro kliknęłam 100 g masła shea za 7 zł, u nich wychodzi jakoś dużo drożej, no dobra, mają ładniejsze opakowania i w ogóle bardziej luksusowo, ale jak na własny użytek to bez sensu przepłacać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam babeczek do masażu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie takie kupie jak tylko skończy mi się szlaban na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale slicznie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne :D też takie chcę ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielboiam patrzec na takie mydełka ale chyba nie umiem ich zbyt długo uzywać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko wygląda niczym jakieś słodkości :D
    mniaam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta 13-tkowa promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfum nie znam, ale np. tu można przejrzeć imbirowe typy: http://www.basenotes.net/fragrancedirectory/?search=ginger

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki ze starej mydlarni, bo pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiedzialam ze 13 taki ciekawy rabat jest :) !!

    wspaniale zakupy

    OdpowiedzUsuń
  16. Marc Jacobs Ginger- najbardziej imbirowe jakie znam. Trwałość średnia, ale duża flaszka. Też lubię imbir- zarówno zapach jak i smak

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze mowimy pechowa 13tka, a tu odwrotnosc ,radosc kupowania ,wiecej za mniej ; wiec do roboty kochane i piekne zapachy w domu graza

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezły zestaw. Gdzie można kupić takie babeczki?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...