12 kwietnia 2012

Nowości w mojej codziennej pielęgnacji!


Dobrałam się do moich zapasów, wcześniej wykorzystałam mini produkty rożnych marek, które od dawna czekały na swoją kolej i w chwili obecnej dbać o moją skórę będzie jedna marka - MAC. To mój pierwszy raz z kosmetykami pielęgnacyjnymi. Dlaczego MAC? Czytałam mnóstwo dobrych opinii i chciałam spróbować na własnej skórze.

Krem pod oczy - Mineralize Charged Water Moisture Eye Cream, stworzony dla oczu wypatrujących remedium na cienie i opuchliznę pod oczyma. Ponadto formuła kremu zawiera kompleks sfermentowanych minerałów, poddanych biofermentacji z zastosowaniem drożdży, który zapewnia 77 dostępnych biologicznie minerałów, między innymi: potas, magnez, sód i cynk, pomagających odżywiać skórę.
Krem do twarzy - Complete Comfort Creme - natychmiast koi i łagodzi podrażnioną skórę i utrzymuje ten efekt na dłużej, a także przynosi ulgę wrażliwej skórze jednocześnie zmniejszając zaczerwienienia, podrażnienia i przebarwienia. Zawiera zarodki pszenicy i wyciąg z jęczmienia, dzięki czemu z czasem wzmacnia naturalną barierę lipidową skóry. Natychmiast nawilża i zmiękcza skórę i utrzymuje ten efekt na dłużej, a z czasem także poprawia koloryt skóry.



Jestem bardzo ciekawa jak będą się sprawować w duecie i czy moja sucha skóra je polubi. Może macie jakieś doświadczenia z macową pielęgnacją? Pełną recenzję obydwu produktów napiszę po ich zużyciu!
Nowości w mojej codziennej pielęgnacji!
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. ach Agatko, a ja nie mam nic z MACa, NIC! ani pół produktu nigdy nie miałam...a co dopiero marzyć o pielęgnacji spod ich skrzydeł...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy :)
    Też nic z MACowej stajenki nie posiadam .

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kremik wygląda smakowicie, nie próbowałam ich pielęgmacji

    OdpowiedzUsuń
  4. CCC jest wspaniały! bardzo go lubię :) jest więc duża szansa, że i Twój sucharek go polubi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie MACowa panienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie mam zadnego doswiadczenia mimo ze bym chciala ;) w zasadzie dopiero od kilku tyg jest mi wiadome ze mac ma kosmetyki pielegnacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki M.A.C lecz ja posiadam tylko kolorówke . Zapraszam do siebie http://love---shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, koniecznie napisz o nich recenzję! :) Pielęgnacja mac strasznie mnie kusi ale zbyt mało o niej wiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, ja muszę coś zakupić tej firmy wreszcie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że nie miałam pojęcia o tym, że mają kosmetyki do pielęgnacji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie pytam ile one kosztują:D Z MACa też nic nie mam, bo nie jest u mnie dostępny. Raczej bym w nim nie poszalała, ale na bank kupiłabym kilka cieni i jakiś róż na wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na recenzję :) jestem ciekawa czy pielęgnacja równie dobra co kolorówka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sesese, rzadko wpadam na Twojego bloga... już wiem dlaczego, cycki mi schną za każdym razem kiedy widzę Twoje perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Brain, to mi przykro, ze rzadko!!!! niech Ci za to schna ile sie da:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, miałam zimą ten kremik do twarzy i pokochałam go całym sercem ;) Cudnie się sprawdzał u mnie, ale ja mam cerę mieszaną, bardziej tłustą... jednak mi przypasował. Czekam na relację, jak będzie się sprawował u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie wybornie pod oczy sprawdza się masło shea. Nie przepłacam zatem za drogie kosmetyki pod oczy bo totalnie nie widzę różnicy. To znaczy widzę - masło shea działa 10 razy lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę częściej - obiecuje ;D a cycki zawiąże na plecach ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nic nie miałam z mac do pielęgnacji ;D ale koniecznie zrób recenzję ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś ich pielęgnacja mnie nie przekonuje. Wolę kosmetyki apteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. a ileż takie cudeńka kosztują??

    OdpowiedzUsuń
  21. no własnie ile kosztuja? wygladaja fajnie w pudełeczkach :) oj to czekam na rezultaty, mi jakos MAC nie kojarzy sie z pielegniacja wiec tymbardziej czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. CIekawa jestem ,czy do skóry mieszanej krem jest równie dobry.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam Studio Moisture Cream i jestem z niego zadowolona :)pewnie i te kremiki są równie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na opinię po zastosowaniu tego kosmetyku.
    Też kupię wkrótce kosmetyk tej marki, więc ciekawe, czy działają.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...