11 kwietnia 2012

Mój Blogbox!

Dotarł! Nareszcie! Czekałam na niego z utęsknieniem - i powodem oczekiwania była poczta - po drodze rozdarło się opakowanie (mój box leciał zza granicy) i dostałam paczuszkę zapakowaną dodatkowo w folię. Box dla mnie przygotowała Agnieszka z bloga 82inez, której bardzo dziękuję! Wszystko, co umieściłaś w różowym pudełeczku sprawiło mi radość - niestety lakier będzie musiał troszkę poczekać na testowanie ponieważ jestem fajtłapą :)

Same zobaczcie jakie pyszności!:


Alverde - araganowo migdałowy olejek do włosów (50 ml)
Avene - woda termalna (50 ml)
Kiko - cienie do powiek wypiekane
p2 - lakier do paznokci )soczysta limonka!)
Dresdner Essence - esencja do kąpieli kakao i wanilia (taką samą ja umieściłam w boxie, który wysyłałam!)



Najbardziej cieszę się z olejku do włosów - muszę zacząć bardziej je pielęgnować więc na pewno go wykorzystam! Wszystkie kosmetyki, które znalazłam są śliczne i raz jeszcze dziękuję!

Jeśli macie ochotę możecie zerknąć na boxa, którego ja przygotowałam dla Ali z bloga Kolorkowana.
Mój Blogbox!
Czytaj dalej...

32 komentarze:

  1. Hehe, jeden produkt wrócił do Ciebie. A ja początkowo myślałam, że zawartość saszetki jest jadalna:P

    OdpowiedzUsuń
  2. często kupuję wodę termalną z avene. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny box. Bardzo podobny jesli chodzi o kategorie kosmetyków, do mojego. Też dostałam lakier, cienie i olej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super rzeczy! Z każdej bym się ucieszyła :D
    Chyba się zgłoszę do następnej edycji, widzę, ze dziewczyny są zadowolone z tego co dostają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wziąć udział w następnej edycji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba najbardziej jestem ciekawa tych cieni wypiekanych Kiko... ;)

    Piękny zestaw!

    Pozdrawiam, Klaudyna. [klaudynad.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Super :) Zazdroszczę Alverde!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny box! Ja też zazdroszczę Alverde! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super box! :) a paluch niech się szybko goi:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie soczyste kolory kolorówki, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny box, zazdraszczam!

    & Kochana, specjalnie pytam, za ile sprzedasz mi Armaniacza, bo u mnie z wymiankami bardzo słabo :D aczkolwiek coś wymyślę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę musiała zapisać się kolejnym razem :)) Fajna zawartość :))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny box! i moja ulubiona woda termalna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. KIKO <3 i ten lakier :P oby się tylko paluch szybko zagoił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super box, cienie mają przepiękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ profesjonalnie przygotowany Box :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to kakało jest! mogę dać najwyżej łyżkę!

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze ale rewelacyjny ten box!!! Dziewczyny zza granicy na prawde wymiataja tymi boxami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny! chętnie bym się czymś zaopiekowała :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo się cieszę, że pudełeczko przypadło Ci do gustu. Szkoda tylko, że listonosz szedł na piechotę, bo liczyłam, że box dotrze przed Świętami :D

    OdpowiedzUsuń
  21. za granica to za granica ;) bombowo :) mnie by przesyłka zrujnowała ;) ale na ternie naszego kraju niektóre dziewczyny też ładnie poszalały :)

    a ja swój przeboleje do kolejnej edycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uważaj na lakier bo wszelkie żółcie z p2 przebarwiają paznokcie! nawet jak przed nałożeniem warstwy żółtego pokryjesz paznokcie bezbarwnym lakierem czy innym podkładem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiedziałam, że blogerki tak wspierają się wzajemnie. ;) Czekam na kolejne posty związane z testowaniem kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...