6 kwietnia 2012

Marc Jacobs będzie tworzył kosmetyki do makijażu!

I stało się - Marc Jacobs znany projektant, który również wypuszcza w świat piękne zapachy ogłasza wszem i wobec, że niebawem nadejdzie linia makijażowa sygnowana jego nazwiskiem. We współpracy z Sephorą potajemnie tworzy kolorówką i z tego, co czytałam wydaje się być zachwycony tym pomysłem! "Makijaż, perfumy jawi się jako szansa. Ogromną radością jest wybieranie koloru szminki czy eyelinera - to coś, co naprawdę cieszy ludzi. Obecnie pracujemy nad tym jak będzie wyglądała linia kosmetyków do makijażu, co uczyni je jedynymi w swoim rodzaju. Myślę, że to trochę potrwa, ale pierwsze spotkanie (z Sephora) było dobre."


Ciekawa jestem czy Jacobs w przyszłości zdecyduje się na wypuszczenie linii kosmetyków kolorowych specjalnie dla mężczyzn? Jestem bardzo ciekawa jego produktów, obawiam się jednak, że w Polsce raczej ich nie będzie :(
Marc Jacobs będzie tworzył kosmetyki do makijażu!
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. Ja się tego kolesia po prostu boję... Szanuję jego twórczość, ale nie mogę na niego patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo to zdjęcie wywołuje zaciekawienie :) Nie mogę się doczekać owoców jego współpracy z Sephorą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczekamy, zobaczymy. Jestem strasznie ciekawa efektów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypuszczam (i liczę na to)że design opakowań tych kosmetyków będzie równie nietuzinkowy jak jego torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli kosmetyki do makijażu będą tak samo piękne jak opakowania perfum, to będę wielką fanką :) nawet bez znaczenia będzie jakość :P :P :P

    kocham jego perfumy i mam kilka flakonów ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam nadzieję, że nie będzie w Polsce kosmetyków kolorowych dla mężczyzn... :P Szczerze mówiąc jestem zdania, że mężczyzna nie powinien kłaść na swoją twarz żadnego makijażu (poza ewentualnym korektorem, jeśli ma problemy z cerą). Niektórzy mężczyźni są już wystarczająco zniewieściali ;P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jego zapachy lubię więc ufam, że linia kosmetyczna również będzie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm kosmetyki dla mezczyzn chyba nadal nie ciesza sie az taka uwaga , ale chetnie zobacze kolekcje dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym, żeby kosmetyki już były. Bo np perfumy mają świetne zapchy - bardzo lubię Daisy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli kolorówka będzie równie udana co perfumy (Lola) to na pewno skuszę się na kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  11. czekamy czekamy z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbudowała zainteresowanie sobą na kontrowersji...ale w sumie kosmetyki jego mnie ciekawią. Mam jeden jego perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  13. o dzisus.. no to będzie mega kontrowersja, choc facet gey czasem lepiej widzi kobiete:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby kosmetyków dla mężczyzn nie było w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie to tam w sumie nie ziębi nie grzeje ;] zdjęcie mnie totalnie odpycha :D co do kosmetyków dla mężczyzn tych kolorowych....jakiś tam korektor czy puder matujący od wielkiego dzwonu na na prawdę special day....ale mam nadzieję, że kosmetyczki moich kolegów nie będa pełne cieni szminek lakierów i różów....;/ metroseksualny trend iu facetów skutecznie mnie od nich odpycha, na szczęście nie za wiele takich mnie otacza

    OdpowiedzUsuń
  16. Z dostępnością może nie być takiego problemu, jednak cena będzie decydująca. Jeśli mam do wyboru odcień pomadki dużo tańszej, ale trwałej wybiorę tańszą propozycję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...