30 kwietnia 2012

MAC - Hey Sailor! Pierwsze zdjęcia.


Już pojutrze będziecie mogły zobaczyć macową, letnią kolekcję Hey Sailor!, dzisiaj szybki post z moimy pysznościami - zieloną kredkę już miałam na sobie i jestem bardzo zadowolona, wytrzymała 28 stopniowy upał bez żadnej usterki, przy czym wraz ze mną przebywała prawie cały dzień na dworze. Moje ramiona i dekolt są w sanie agonalnym. Wyglądam jak spieczona frytka. Nie obyło się także bez wypadku podczas całodziennego spacerowania - złamałam do połowy paznockia u stopy i stłukłam palca przy okazji - sezon na sandały czas zacząć!;)





Highlighting Powder Crew
SunTints SPF20 LiquidLipBalm Sea Mist
EyePencil Emerald Sea
EyePencil Handforged


Hey Sailor! w polskich salonach dostępna będzie w maju i czerwcu.
MAC - Hey Sailor! Pierwsze zdjęcia.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. gorąco mi jeszcze bardziej z wrażenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby jak najszybciej, w Galerii Krakowskiej dalej straszą Nicki & Ricky...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada sie ciekawie, chociaz stylistyka opakowan nie kojarzy mi sie marynistycznie. Czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wydobywa sie ze mnie tylko : oh oh ohhhhh:) dodaje Cie do ulubionych bo strasznie tu u Ciebie fajnie, zapraszam tez do siebie i zostania rowniez moja obserwatorka jesli Ci sie spodoba :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ja zazdroszczę Ci tych kosmetyków...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak sezon sandałowy już się zaczął :D
    na też się trochę opaliłam :)

    kredki mają cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz.Puder i balsam do ust mmmmm.Chyba pójdę sobie obejrzeć na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. patrząc na fotki przypomniała mi się pewna reklama "zamień paski na trochę kaski" hihihi ,ale tak całkiem serio super się zapowiada :)

    ps: uważaj na paluszki ;)

    dodałam do ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sandały to zło.
    Opakowania kosmetyków trochę kiepskie, na zdjęciu reklamowym wyglądały bardziej marynistycznie. Ale kredki fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś ostatnio masz pecha do urazów. Jakiś czas temu chyba miałaś plaster na zdjęciu (jeśli się nie mylę), a teraz kolejne wypadki. Oby już Ci się nie przydarzyły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Blagam, to staje sie nagminne: stluklam palec, zlamalam paznokiec

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimie drogi, biorac pod uwage fakt iz zdarzylo mi sie to pierwszy raz w zyciu - nie uwazam, aby bylo to wiec nagminne.

    OdpowiedzUsuń
  13. design opakowan jest swietny!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ten puder jest cudny!!!
    zostałaś otagowana :)
    http://agua-y-feugo.blogspot.com/2012/04/zatagowano-mnie-wiec-poddaje-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ostatnio zerwałam paznokieć u nogi sprzątając łazienkę ;P czekam niecierpliwie na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rozswietlacz cudowny musze mu sie przyjzec w czwartek odwiedze stoisko Mac, zapraszam do siebie na mojego raczkujacego bloga http://aiife.blogspot.com/
    Buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Bez swatchy się nie odzywam : ).

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba będzie jej się bliżej przyjrzeć:) Z zdjęć napotkanych w internecie podobał mi się pędzel:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też chcę takie cudeńka :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazwyczaj kosmetyki fajnie wyglądają, ale jaki dają efekt mam nadzieję, że opiszesz więcej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...