29 kwietnia 2012

Lektura na niedzielę 30: Co mówi o Tobie Twoja szminka?

Musiałam Wam to pokazać - jeszcze nigdy nie widziałam takiego kształtu szminki jaki produkuje moja mama. A Wy? Moja pomadki wyglądają zupełnie zwyczajnie, do tej pory wydawało mi się, że więkość z nas używa ich w sposób "normalny" - a tu proszę bardzo! Nawet nie wiem jak mogę nazwać wytwór mojej mamy :).



Przy okazji, znalazłam coś, co może Was zainteresować czyli czy kształt Twojej pomadki odpowiada Twojej osobowości? W sieci znalazłam zdjęcie ilustrujące kształty pomadek i co więcej opisujące naszą osobowość! Oczywiście wklejam je z przymrużeniem oka, ale jestem bardzo ciekawa czy w Waszym przypadku sprawdziło się?

Lektura na niedzielę 30: Co mówi o Tobie Twoja szminka?
Czytaj dalej...

37 komentarzy:

  1. haha nieźle :)
    ja sama nie wiem , moje szminki są zwykłe, ale to dlatego że rzadko ich używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminki twojej mamy wyglądają jak figury szachowe :). Moje szminki zachowują naturalny kształt. Zazwyczaj, bo niektóre piłują się na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha czegoś takiego jak żyw nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama też ma w swojej kolekcji szminki o podobnym kształcie co i Twojej mamy :D nie mam zielonego pojęcia, jak one to robią...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie wytwory! Nawet nie wiem jak można tak zrobić...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nigdy nie widziałam takich kształtów na szmince. No ale widać ewidentnie, że Twoja mama wkłada szminkę między usta i pewnie przejeżdża nią od prawej do lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mama tez robi taki kształt :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Boję się szminek Twojej mamy ;)
    Co do opisu ksztaltu szminki, mój zaskakująco się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego jeszcze nie było, psychoanaliza na podstawie kształtu szminki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. A to ciekawe. W sumie opis się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje szminki mogłyby powiedzieć co najwyżej: po co nas kupiłaś,leżymy i się kurzymy:-)
    ale Twoja Mama, to widzę prawdziwa specjalistka:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha ha jak można zrobić takiego cudaka ze szminki? ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz widzę taki kształt szminki, super :) oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  14. łał:DD oryginalnie :D ja bym nie wpadła na to, aby powstało takie coś^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, ja też nie widziałam, żeby ktoś nadawał szmince taki kształt. Pewnie Twoja mama to niezłe indywiduum :)

    Ja zdecydowanie staram się zachować oryginalny kształt szminki. Ogólnie mogę się zgodzić z tym, co o mnie napisano ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A moja szminka nie przyjmuje ciekawego kształtu.A szkoda..;)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacja :D tez u nikogo nie widzialam takiego ksztaltu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha to ja jestem pomiędzy dwoma skrajnymi typami XD ale to nic, od dawna wiadomo że mam rozdwojenie osobowości :P A kształt pomadek mamy niszczy i miażdży! :) boskie są! A co to za zmyślna technika aplikacji musi być!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby parę rzeczy pasuję, ale ja się z nimi akurat nie zgodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. moja babcia miałam podobny kształt szminek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow niesamowite... czy ona maluje się z zamkniętymi ustami? Bo nie wiem jak inaczej mogłaby to zrobić ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie dziwne... Tak jakby wkładała szminki do buzi i dopiero malowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawa jestem jaka technika Twoja mama maluje usta skoro wychodzi jej cos takiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie wyglądaja te szminki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hehehe :D no trzeba przyznać Twoja mama musi mieć niezłą technikę malowania :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja używam błyszczyków :) Nici ze szminkowej psychoanalizy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś w tym chyba jest, bo kształt jaki nadaję szmince bardzo odpowiada podanemu rysowi charakterologicznemu ;) A Twoja mama wychodzi po prostu poza schematy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja tez pierwszy raz taki ksztal szminek widzę :D o ciekawa ta tabelka ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. Zastanawia mnie sposób aplikacji, dla osiągnięcia takiego kształtu .__.
    Neko

    OdpowiedzUsuń
  30. O matko, jakiś totalny ewenement! Dziwne zjawisko... ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Eeee, nigdy nie sądziłam,że kształt szminki może AŻ tyle mówić o mojej osobowości, ale wszystko się zgadza :D

    OdpowiedzUsuń
  32. To tylko opisy. Jednak fajnie poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja mamuśka produkuje identyczne pomadki ;) Myślałam, że ona jedna tylko tak potrafi, a tu proszę, znalazła się kolejna mamuśka z nadprzyrodzonymi zdolnościami ;)
    Nawet wiem jak one to robią. Pomadkę wkładają pomiędzy usta, a następnie je zaciskają i jeżdżą tą pomadką w jedną i druga stronę aż stwierdzą, że efekt jest zadowalający. Zawsze mnie zastanawiało jednak jak moja mama zużywa tą górną część pomadki, bo koniec końców, ta góra odłączy się od dołu! Hmm...

    OdpowiedzUsuń
  34. Hahah:D Świetne:) Moja ciotka produkuje pomadki w klepsydrę :) - wymalowany jest środek.

    OdpowiedzUsuń
  35. Już wiem! EUREKA! One mają prawie identyczny kształt jak aplikatorki w błyszczykach Essence Stay All Day :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam na myśli Stay With Me... :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...